Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor finner man privatliv?

Gjest Guest_hmmmm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hmmmm_*

Hei, sitter og sliter en del. Men uten å gå inn på detaljene trenger jeg et sted og tenke for meg selv og ta noen telefoner.

Men jeg bor i kollektiv og har så og si null privatliv, og gå ute blandt folk å ta slike telefonsamtaler orker jeg ikke. noen som vet om noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm . vist du bor i kollektiv så har du vel eget rom? Kansje det rommet ikke er lydtett nok eller? Skjønner deg godt vist det er personlige samtaler du skal ringe og det er lytt i alle rom, for da vet du ikke helt om de andre har hørt hva du snakket om eller ikke

Jeg ville tatt meg en tur i frisk luft der det ikke er så mye mennesker og se, men så er det litt galt og måtte flykte byen for å kunne ta noen telefoner også.

Er de andre i kollektivet konstant hjemme?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmmmm_*

Ja, de er konstant hjemme. Og jeg bor midt i tjukkeste oslo så er ikke bare bare å komme seg ut. Jobben er jeg ikke ferdig med før klokken 4 og da er det nesten mørkt.

Lenke til kommentar

Du kan be de fint om å stikke ut en tur? Si du har noen private samtaler du vil gjøre alene, og spør om de ikke kan ta seg en tur til sentrum så du får være litt alene. Om de er litt fornuftige og sympatiske så lar de deg ta de telefonene du vil ta. Hadde i alle fall jeg gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...