JohnCalzon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei. Jeg vil ha trådløst nettverk i garasjen. Nå mottar jeg ikke signaler der.. Så da er spørsmålet, kan jeg dra en kabel fra huset til garasjen og sette opp en helt vanlig trådløs router der? Inne så har vi en linksys WAG300N og det jeg eventuelt kan koble opp i garasjen er en linksys WAG54GX2. Hvis det går så regner jeg med at det må noen spesielle instillinger til... Takker for svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det går fint så lenge kabelen ikke er over 100M lang. Det beste er å slå av DHCP-serveren i router nr 2 og bruke den som switch og evt trådløst aksesspunkt. Da vil du ha felles lan på begge steder Det står mere om dette hvis du klikker på linken min. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Før du kjøper ny ruter, kan du jo forsøke å lage din egen retningsbestemte antenne: Ez-12 Parabolic Reflector Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå