Countessa Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hei, jeg tenker meg og kjøpe en bærbar harddisk, til og samle ting på. Er ikkje så flink og derfor trenger jeg veiledning, tenkte og kjøpe på siba, pga jeg har gavekort der for 740kr. Den jeg tenkte til nå var: "Iomega Ekstern Harddisk 320GB USB 2.0 silver" den koster 699kr. Siba info om Iomega Desktop 320GB Hard Drive Sliver : " Iomega Desktop 320GB Hard Drive Sliver Series er en stor portabel harddisk som dekker dine lagringsbehov. Den er veldig enkel å installere, og tilkoble din datamaskin med 2.0 Hi-Speed USB. Også, kom jeg over og se, "Western Digital Passport II 160 Gb" den har jeg ikkje penger til men lurer på hva er forskjellen, hvofor bare 160gb på den og koster mye mer. Siba info om Western Digital Passport II 160 Gb : " Portabel ekstern harddisk med hele 160 Gb lagringskapasitet og 2 Mb Cache. Aksesstid 12ms. Rotasjonshastighet på 5400 rpm. Støtter USB 2.0 tilkobling (Mini USB). Trenger ingen ekstern strømforsyning ettersom den forsynes via datamaskinens USB-port. Overføringshastighet: 480 Mbits/s. 1 x USB kabel - 56 cm medfølger." Så jeg tenker og kjøpe "Iomega Ekstern Harddisk 320GB USB 2.0 silver" vist jeg ikkje hører noe annet. Så mine spørsmål er da: Er det bra/lurt og kjøpe den? Hvor lenge vil det ta og legge en film på/av på 700mb? fks.. Og hva er forskjellen på de 2 hardiskene? [Har dere noen ideee'er ville jeg blitt gla for og høre om det] Takk! [Er til en laptop] Endret 7. februar 2008 av Countessa Lenke til kommentar
bolla79 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 den fra WD er som beskrevet en portabel harddisk som ikke krever en ekstra ledning for strøm, men tar det rett fra USB pluggen. Veldig kjekt å ha hvis du bruker laptopp og reiser en del. Er det kun for din stasjonære maskin for å ha ekstra lagringsplass, så er det vel like greit å ta den med mest plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå