Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan kyssesyken smitte?

Rescue me

Anbefalte innlegg

Lolja. I tidlig stadiet. Når man begynner på antibiotika er man ikke lenger smittsom, eller så var det bare for halsbetennelse og sånt, men same shit.

Det er ikkje det samme det, da. For halsbetennelse er en betennelse sjukdom, men kyssesjuka er en virussjukdom. Betennelsesjukdomma kan behandlast med antibiotika, men det kan ikkje virussjukdomma. Det må kroppen ta seg av sjølv.

Retter meg sjølv: Bakteriesjukdom, ikkje betennelsesjukdom

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Må sei eg støttar dei som seier at det er betre å få kyssesjuka når du er born.

Når du har kyssesjuka bør du foreksempel ikkje drikke alkohol. Mange veit derimot ikkje at dei har kyssesjuka og drikk alkohol mens dei er sjuke, og kan dermed verte livstruande sjuke.

Er bornet yngre er sjangsen mindre for at det drikk alkohol og ein risikofaktor er borte.

Eg har aldri høyrt om born som har fått alvorlege sjukdomar i etterkant av kyssesjuka, om sjukdomsforløpet vert mildare vert vell og konsekvensane mindre. (?)

Eg ville heller hatt ei mild forkjøling som liten enn å måtte ta 1 års pause på skulen i den beste tida for å ligge på sjukehus og bli avholds, og ha store smerter ev. kronisk utmatta for livet. Ja det er overdrevet, ytterpunktene..Men de ser poenget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...