Gå til innhold

Jeg bare lurte på om dere vet om noen spill som det er lett å få gamescore i?

Anbefalte innlegg

Cod4 er veldig lett for å få achievments i... I Dirt håver du inn achievments på 123. på COD3 er det veldig lett helt til du kommer opp i 500. Og Lego Starwars funker nok det også, men hvis du faktisk vil ha litt utfordring er Halo 3, Vegas, og COD4 perfekt når det gjelder achievments.

:dontgetit: ???

Ja den der stussa jeg på og! Cod4 er ikke lett å få full gamerscore i, de fleste ligger riktignok i singleplayer men det er mange av de som er sånn "runn det og det brettet på vanskeligste vanskelighetsgrad" - og det kan jeg love deg er ikke lett!!

Et spill som er lett, er SceneIT! (buzz-spill til xbox360) - tror jeg fikk over 200 poeng etter én runde. Får sånn "4 achievements for 50g" og sånn ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja den der stussa jeg på og! Cod4 er ikke lett å få full gamerscore i, de fleste ligger riktignok i singleplayer men det er mange av de som er sånn "runn det og det brettet på vanskeligste vanskelighetsgrad" - og det kan jeg love deg er ikke lett!!

Alle achivementsene i CoD4 er i singelplayer, ingen er online.

CoD4 var det første spillet jeg noen sinne fikk 1000GS i, så jeg vil personlig anbefale det som et aktuelt "sanke poeng spill".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...