Kn00t Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 NBA Homecourt - Faktisk kjekt også Tony hawks American Wasteland - Ok spill. Avatar The Game - En eller aen glitch så du får 1000g på 2 min. Generelt de fleste sportsspill. Lenke til kommentar
def Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 eg vil påstå at dei fleste spel som er 1player uten nokon form for online eller multiplayer skal være nokon lunde greie å få gamerscore på, fordi du får mesteparten av poenga rett og slett ved å spele igjennom historien.. så då spørs det ofte berre om det er eit langt eller kort spel.. men dei fleste spela har likavel ekstra-achievements for å gjere det litt meir interessant.. tenker då på ting som "finn 200 epler" i eit spel som crash bandicoot eller lignande. (kun eit eksempel, sjølv om det sikkert godt kunne vore ein achievement ) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Skal du spille et spill bør det jo være et gøyalt, kult spill, ikke for at det er lett å få gamescore? Gamerscore er vel egentlig ubrukelig, man får ikke kjøpt mye for den. Endret 6. februar 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Call of duty 4 :] Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Call of duty 4 :] ikke alle er så lette blant annet den miles hig club achievement Endret 6. februar 2008 av doffen45 Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Avatar The Game - En eller aen glitch så du får 1000g på 2 min. Det er ingen glitch .. Bare stå helt til venstre og trykk på B knappen 50 ganger , Så har du 1000 i det :!: Endret 6. februar 2008 av Acolypse Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synt det gikk fort i Colin McRae DiRT i forhold til mine andre spill, hvertfall. Gøy spill i tillegg. Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 I Bioshock får du 500 i gamerscore får å runne det en gang på easy, uten noe leiting å sånn (minns jeg huske). Knall spill, og mye acheivemtent;D Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fight Night Round 3 Need For Speed Most Wanted FIFA RTTWC FIFA World Cup NBA 2K6 Og mange fler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 fight night round 3 er veldig enkelt å få archivments i. er bare å runde spiller som foresten er et knakende bra spill. er vel også kun det eneste boksespillet til konsolen? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Saint's row syns eg det er ganske lett å få GS i. Fks, når du har løpt så og så langt, får du 10 GS. Når du har hjulpet noe folk får du 150 GS++. Er i alle fall ikkje vanskelig å få gamescore der syntes eg. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skal du spille et spill bør det jo være et gøyalt, kult spill, ikke for at det er lett å få gamescore?Gamerscore er vel egentlig ubrukelig, man får ikke kjøpt mye for den. Så sant så sant.. virker som om mange misforstår konseptet helt. Hvorfor skal man sløse bort tid og penger på drittspill for en score som gir deg null og niks her i livet. Om det er for skrytefaktoren sin skyld, så bør det være mer å skryte av at en har tatt alle 1000 poengene i f.eks bioshock, eller COD4 en at en har en høy total gamerscore, men bare har spilt spill som TMNT, Avatar, nhl 07 og nba street. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Er jo en nytelse for noen å få alle achievements på et spill. For meg så må det være et bra spill derimot da, ikke et drittspill jeg bare skal ha alle achievements på. Endret 6. februar 2008 av Bandana Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Får man egentlig brukt gamerscoren til noe? Veit at achievements er ubrukelige, men har ikke peiling på gamerscore. Har egentlig ikke brydd meg om noen av delene i de tre månedene jeg har vært stolt innehaver av Xbox 360. Koser meg med kvalitetsspill i stedet jeg. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, det blir ikke brukt til noe, men det viser jo på en måte litt erfaring da. Kanskje ikke alltid, men litt respekt og ære. Også en måte man kan sammenligne seg med andre på. I tillegg også se hva slags spill andre brukere har. Jeg liker achievements, men er ikke den som går etter mest mulig gamerscore. Er heller den som prøver å få gamerscore på de spillene jeg har og liker enn å spille drittspill for å få mest. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis jeg går inn på en, og ser han har 1000/1000 i King Kong så blir jeg ikke veldig imponert. Kanskje heller det motsatte, i og med at det er en viss sjanse for at han kjøpte spillet for gamescore. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lånte king kong av en kompis litt pga GS men ble faktisk ganske imponert av King kong jeg Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Crackdown!!! og Burnout paradise.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå