Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Heisann! To av brødrene mine har i 1-2 måneder (Det mamma sa, jeg henger ikke helt med) hostet konstant. På mandag følte jeg at jeg ble dårlig, og på Tirsdag våknet jeg med noe influensa saker. Jeg var kald, kroppen full av gåsehud, hodepine og feber. I dag er det hoste som er problemet. Jeg har hostet hele dagen, og vil absolutt ikke hoste på fredag! Noen som har noen kjerringråd? Jeg sitter å spiser repsils som om det var middagsmaten, og fikk høre at kaldvann skulle være bra, så sitter å styrter på høykant her. Tisp anyone? Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Heisann! To av brødrene mine har i 1-2 måneder (Det mamma sa, jeg henger ikke helt med) hostet konstant. På mandag følte jeg at jeg ble dårlig, og på Tirsdag våknet jeg med noe influensa saker. Jeg var kald, kroppen full av gåsehud, hodepine og feber. I dag er det hoste som er problemet. Jeg har hostet hele dagen, og vil absolutt ikke hoste på fredag! Noen som har noen kjerringråd? Jeg sitter å spiser repsils som om det var middagsmaten, og fikk høre at kaldvann skulle være bra, så sitter å styrter på høykant her. Tisp anyone? Sliter med det samme... Noe jævli vondt i halsen når jeg hoster, holder nesten på å grine. Mamma sier te eller kakao pleier å hjelpe. Prøv varmt vann med honning i. Dette hjalp ikke meg men du burde prøve Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Ja! I går "drakk" jeg 3 glass vann og 1 kopp t ved å bruke 1 t-skje... Halsen ble tydeligvis så "tilfredstilt" eller hva faen jeg skal kalle det, så nå har jeg slutta å hoste. Godt å ikke gå rundt med konstant hodepine. Jeg tror jo mindre man hoster jo mindre irritert blir halsen så hoster man mindre. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen ganger på vintern så får jeg sånne "hosteanfall", man greier på en måte ikke stoppe fordi halsen klør som om noen kilte deg med en fjær inni der... pleier og knaskerepsils, drikke varm kakao, ta meg ett varmt bad og spise is pleier og hjelpe Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Repsils funker ikke så lenge du ikke spiser de... med det samme du stopper så kommer hosten. Varm kakao løser opp det som ligger å irriterer mens isen bedøver... problemet er å gjøre dette så mye at når du slutter så vil ikke hosten kommetilbake... tror jeg satt i 2 timer før det holdt opp... Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Repsils funker ikke så lenge du ikke spiser de... med det samme du stopper så kommer hosten. Varm kakao løser opp det som ligger å irriterer mens isen bedøver... problemet er å gjøre dette så mye at når du slutter så vil ikke hosten kommetilbake... tror jeg satt i 2 timer før det holdt opp... Så det hjalp det jeg sa? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Repsils funker ikke så lenge du ikke spiser de... med det samme du stopper så kommer hosten. Varm kakao løser opp det som ligger å irriterer mens isen bedøver... problemet er å gjøre dette så mye at når du slutter så vil ikke hosten kommetilbake... tror jeg satt i 2 timer før det holdt opp... Så det hjalp det jeg sa? Ja, bare med en annen drikke teknikk. først drakk jeg 2 kopper t på vanlig måte,men begynte å hoste med en gang jeg var ferdig... når jeg fikk i meg varm drike over lengre tid (Satt konstant i 1 time å tok 1 t-skje i sekundet) så slapp hosten taket.. så hoster jeg bare litt lsim og slikt iblant... Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Repsils funker ikke så lenge du ikke spiser de... med det samme du stopper så kommer hosten. Varm kakao løser opp det som ligger å irriterer mens isen bedøver... problemet er å gjøre dette så mye at når du slutter så vil ikke hosten kommetilbake... tror jeg satt i 2 timer før det holdt opp... Så det hjalp det jeg sa? Ja, bare med en annen drikke teknikk. først drakk jeg 2 kopper t på vanlig måte,men begynte å hoste med en gang jeg var ferdig... når jeg fikk i meg varm drike over lengre tid (Satt konstant i 1 time å tok 1 t-skje i sekundet) så slapp hosten taket.. så hoster jeg bare litt lsim og slikt iblant... Det var godt og høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå