KvitKnekt Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) FOR sent! Endret 16. februar 2008 av scorpier Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg synes kanskje du lignet litt på mysterys wingman til høyre her, J-Dog kaller han seg visstnok: Kanskje du skal adoptere hans frisyre. Endret 6. februar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Tja.. Ganske likt det jeg har hatt i det siste da. Bare med svarte og hvite striper Hadde sikkert kunne funket det. Men er egentlig ute etter noe helt annet enn hva jeg har på bildet øverst... Vet jo ikke om det faktisk er så mye annet som passer meg for tiden da. Av hva som er inn. Takk for tipset Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ingen som har noen tips? Skulle gjerne ha fått bestemt meg før jeg reiser bort for vinterferien... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Klipp det kortere, med en liiten hanekam på toppen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 oi oi oi! Noen orket å svare! Ja, det blir nok noe kortere. Skal klippe meg på fredag tenkte jeg. Ganske kort, og ha det litt tykkere enn jeg bruker å klippe det. Tenker jeg. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er litt svak for det korte håret til Brad Pitt i Mr. & Mrs Smith og Ocean's 12. Ikke sikkert det funker på deg, men jeg synes det er kult med kort-kort. Evt. hakket lenger enn Pitt, men ganske dashing: Prins William anno 2007. Annen vinkel (og muligens sminket til tv-intervju.) Ellers kan Zaroos forslag funke. Trenger ikke gå for full Beckham, men litt tøff struktur er bra. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Evt. hakket lenger enn Pitt, men ganske dashing: Prins William anno 2007. Den lille vippen på toppen. Det der så helt... Ustilig ut. Men ellers en fin lengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå