Gå til innhold

EM-Stadioner i Norge

Sameboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve folkeslaget har jo lite å si når det gjelder EM. Det kommer jo fans fra utlandet uansett.

Men en ting er sikkert. Staten er nødt til å fjerne avgifter på øl i det perioden EM varer eventuellt. Det kommer til å bli opprør i gatene når blakke briter går tom for øl. Tør ikke å tenke på tyskerne engang.

Lenke til kommentar
Utrolig kjipt med et EM uten Bergen. Hallo? Nevn èn by som skaper liv rundt fotball.

Oslo og klanen ;)

Aalesund er også flink...

Kunne sikkert trekt frem flere også :)

Oslo...bor 5-600k i Oslo og enda flere utenfor. Hva er snittet på Vålerenga? 10-11k? Elendig. Og spesielt landskampene...seriøst Oslofolk suger i å lage fest rundt landslaget. Lett å bli flau av den elendige stemningen som er der.

Ålesund er nok litt liten ja.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med valget av EM-byene. At Bergen ble vraket til fordel for Lillestrøm fant jeg litt merkelig, men med litt ettertanke kan jeg forstå det. Bergen hadde for dårlige planer angående å utbygge stadion. Lillestrøm ligger utrolig sentralt til, med bare 20 min. kjøring fra Oslo. Det er også massevis av overnattingsmuligheter på Østlandet.

Den faktisk beste grunnen til ikke å velge Norge/Sverige som EM-land er Norges absurd høye alkoholavgifter. Om vi skal få EM, avgiftene settes betydelig ned under EM. Det kan bli vanskelig å få regjeringen med på, men absolutt ikke umulig. En samlet regjering som står bak en EM-søknad, kan med litt baller sette ned avgiften.

Du sier noe angående vår sannsynlighet til å bli valgt, Sameboe. Jeg har ikke tenkt over det slik før. Italia og Frankrike ser jeg på som bedre arrangørland enn Norge/Sverige. At de landene egner seg mer som VM-land enn EM-land er jeg helt enig i. Mindre land funker utmerket til å arrangere et EM. Bare se på forrige EM i Østerrike/Sveits. Jeg vil kalle det en suksess.

Hvilke svenske byer er valgt? Og hva er stadionkapasitetene der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...