Sameboe Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Utrolig kjipt med et EM uten Bergen. Hallo? Nevn èn by som skaper liv rundt fotball. Oslo og klanen Aalesund er også flink... Kunne sikkert trekt frem flere også Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Selve folkeslaget har jo lite å si når det gjelder EM. Det kommer jo fans fra utlandet uansett. Men en ting er sikkert. Staten er nødt til å fjerne avgifter på øl i det perioden EM varer eventuellt. Det kommer til å bli opprør i gatene når blakke briter går tom for øl. Tør ikke å tenke på tyskerne engang. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Litt rart at Bergen blir vraket, men det gjør meg ingen ting personlig. Tror ikke det blir noe em uansett. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Utrolig kjipt med et EM uten Bergen. Hallo? Nevn èn by som skaper liv rundt fotball. Oslo og klanen Aalesund er også flink... Kunne sikkert trekt frem flere også Oslo...bor 5-600k i Oslo og enda flere utenfor. Hva er snittet på Vålerenga? 10-11k? Elendig. Og spesielt landskampene...seriøst Oslofolk suger i å lage fest rundt landslaget. Lett å bli flau av den elendige stemningen som er der. Ålesund er nok litt liten ja. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Vi får trøste med oss med at EM 2016 neppe blir noen realitet. Dermed blir 2020 neste mål. Fram til da har kanskje bergen klart å komme en bedre plan for en EM arena. Endret 13. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Vi konkurer mot Italia og Frankrike, disse nasjonene er land som er til for VM sluttspill, mens EM går til de litt mindre nasjonene...Så tror vi er favoritter til EM Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er fornøyd med valget av EM-byene. At Bergen ble vraket til fordel for Lillestrøm fant jeg litt merkelig, men med litt ettertanke kan jeg forstå det. Bergen hadde for dårlige planer angående å utbygge stadion. Lillestrøm ligger utrolig sentralt til, med bare 20 min. kjøring fra Oslo. Det er også massevis av overnattingsmuligheter på Østlandet. Den faktisk beste grunnen til ikke å velge Norge/Sverige som EM-land er Norges absurd høye alkoholavgifter. Om vi skal få EM, må avgiftene settes betydelig ned under EM. Det kan bli vanskelig å få regjeringen med på, men absolutt ikke umulig. En samlet regjering som står bak en EM-søknad, kan med litt baller sette ned avgiften. Du sier noe angående vår sannsynlighet til å bli valgt, Sameboe. Jeg har ikke tenkt over det slik før. Italia og Frankrike ser jeg på som bedre arrangørland enn Norge/Sverige. At de landene egner seg mer som VM-land enn EM-land er jeg helt enig i. Mindre land funker utmerket til å arrangere et EM. Bare se på forrige EM i Østerrike/Sveits. Jeg vil kalle det en suksess. Hvilke svenske byer er valgt? Og hva er stadionkapasitetene der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå