Jompen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fortell om en konsert du har vært på som var spesielt bra eller dårlig. Hvilket band var det, når og hvor var det og var det en bra eller dårlig konsert? Begrunnelse er påbudt! Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Siden ingen kommer med innlegg prøver jeg å dra igang min egen tråd med et innlegg. Var på ARCTIC MONKEYS konsert på Sentrum Scene i Oslo i Juni 2007. Var max fan av musikken de hadde gitt ut og gleda meg som en mann. Etter konserten var jeg virkelig skuffa, det var rett og slett kjedelig. De spilte det meste av musikk de hadde fra de 2 suksessfulle albuma de hadde gitt ut, men uten noe kontakt med publikum ble det en lite engasjerende opplevelse. Folk sier at det er stilen deres å være litt arogante når de fremfører musikken sin, men selv om det er en slags gimmick bandet har gjør det det ikke til en bedre konsert. Etter konserten nøyde jeg meg med å høre på Arctic Monkeys musikk fra avspiller, selv om det tok litt tid å komme over den labre konserten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå