Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feilmelding i windows live messenger

Anbefalte innlegg

Satt på msn i går. Alt var normalt. Fikk min nye laptop i går, brukte da kvelden og natten på å sette den opp slik jeg vil ha den. Lastet ned og installerte alle patcher og drivere for å få den OK. Lastet til slutt inn windows live messenger på den. Logget på fra laptopen via samme routeren jeg er koblet opp mot til daglig. I dag tidlig får jeg ikke lov å logge på msn på den stasjonære. Får opp feilmeldingen med kode 81000378, som kort fortalt sier at kontaktlisten min er utilgjengelig? Går jeg inn fra laptopen via WLAN mot samme router går det fint. Da logger den seg på umiddelbart. Prøver jeg å logge inn på den stasjonære SAMTIDIG som jeg er pålogget på laptopen får jeg opp en synlig bekreftelse på laptopen om at jeg har logget inn på en annen maskin og dermed blir frakoblet. Denne beskjeden vises altså fordi msn oppdager at jeg logger på et annet sted. Allikevel når jeg titter tilbake på skjermen på min kjære stasjonære maskin så får jeg den samme feilmeldingen enda. Kontaktlisten din er ikke tilgjengelig...

Har nå prøvd å reinstallert MSN, men jeg får fortsatt opp samme feilmelding. Hva mer bør man prøve før man formaterer hele dritten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...