Crazysteps Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Da syns jeg det var på tide å komme med de bildene jeg har lovet. Større versjon finner du ved å følge linken under de enkelte bildene. Canon 40D and Canon 200mm f2.8 L Canon 40D Canon 40D and Canon 200mm f2.8 L Canon 40D vs Canon 30D Nytt funksjonshjul Canon 40D Canon 40D vs Canon 30D Endret 26. februar 2008 av Crazysteps Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Da syns jeg det var på tide å komme med de bildene jeg har lovet. Større versjon finner du ved å følge linken under de enkelte bildene. Canon 40D and Canon 200mm f2.8 Den 200mm-eren så snasen ut. Fornøyd med ytelsen ? Tom Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Den 200mm-eren så snasen ut. Fornøyd med ytelsen ? Tom Meget fornøyd. Lyssterk og veldig skarp allerede fra vid åpen blender. I tillegg er den relativt liten (til brennvidden) og gir et veldig seriøst inntrykk da den er laget av 100% glass og metall. Lenke til kommentar
_maggi_ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 nå har jeg fått tilbud om at noen vil kjøpe mitt 1 år gamle 350d. har lyst på et større kamera, 30 eller 40 d. Bør jeg selge, eller ta vare på det jeg har nå og kjøpe nytt til sommeren? - hvor mye kan jeg ta for det - med 2 batterier og batterigrep? er det noen som vet hva jeg skal gjøre? M Lenke til kommentar
grizley Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 nå har jeg fått tilbud om at noen vil kjøpe mitt 1 år gamle 350d.har lyst på et større kamera, 30 eller 40 d. Bør jeg selge, eller ta vare på det jeg har nå og kjøpe nytt til sommeren? - hvor mye kan jeg ta for det - med 2 batterier og batterigrep? er det noen som vet hva jeg skal gjøre? M Behold 350D'n også etter at du har kjøpt nytt kamera. Da kan du ha to kameraer med med hvert sitt objektiv. Dette sparer deg for tiden du bruker på å skifte objektiv, og du minsker riskikoen for støv på sensoren Jeg beholdt min 350D etter at jeg kjøpte min 40D, og jeg angrer ikke på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå