linte Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er det mulig å ta opp video med webcameraet? Jeg har en 5920 men den er på verksted, i mellomtiden bruker jeg en 5720Z. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Movie maker kan du jo bruke til det Lenke til kommentar
linte Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Movie maker kan du jo bruke til det Å lage en film ja. Men å ta opp, det går jo ikke i det programmet? Lenke til kommentar
linte Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Det går Hvordan da? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er en knapp som heter "Spill inn fra videoenhet", trykk på den Lenke til kommentar
linte Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det er en knapp som heter "Spill inn fra videoenhet", trykk på den Nei, det er det ikke. Jeg mener med det webcamet som er intigrert i pc altså. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har den knappen jeg, og jeg får tatt opp med det med den interigrte webcam'en. Har Movie Maker som følger med win XP om det har noe å si.. Lenke til kommentar
linte Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Har den knappen jeg, og jeg får tatt opp med det med den interigrte webcam'en. Har Movie Maker som følger med win XP om det har noe å si.. Jeg har Windows Vista og Movie Maker, men ingne slik knap. Print Screen? Lenke til kommentar
linte Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Takk. Men det fungerer ikke i min versjon. Finnes ingne slik funksjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå