k-ryeng Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Harald Bjellvåg (og medhjelpere) har laget mange gode tutorial-videoer til Photoshop, som ligger her. En av disse viser hvordan man kan få noe til å se ut som det kommer opp av en gjenstand; i denne videoen har de valgt toalettet. Et nyttig tips, og ikke minst får du deg mest sannsynlig en meget god latter på kjøpet. Merk filnavnet på dokumentet han jobber med! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Harald Bjellvåg (og medhjelpere) har laget mange gode tutorial-videoer til Photoshop, som ligger her. En av disse viser hvordan man kan få noe til å se ut som det kommer opp av en gjenstand; i denne videoen har de valgt toalettet. Et nyttig tips, og ikke minst får du deg mest sannsynlig en meget god latter på kjøpet. Merk filnavnet på dokumentet han jobber med! Ser det står Photoshop CS på de videosnuttene, da er vel ikke det brukendes til min Photoshop 7.0 ? RandiA Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 He-he-he... Det objektet kan du trykke ned i dass i hvilket som helst programm, Randi Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Ser det står Photoshop CS på de videosnuttene, da er vel ikke det brukendes til min Photoshop 7.0 ?RandiA De som det ikke står CS/CS2 på, vil gjelde 7.0 så vidt jeg vet, mange av tipsene er veldig basic, men dog gode... Kan være de bruker noen tricks som du ikke har (i den jeg linket til brukes Magnetic Lasso, vet ikke om du har det), men de fleste kan omgås med andre verktøy... Endret 6. februar 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nok et bevis på at dodraugen finnes! Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 He-he-he... Det objektet kan du trykke ned i dass i hvilket som helst programm, Randi :!: :!: ja, mye man kan gjøre hvis man er oppfinnsom....men det er bare å komme på det da.... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå