kanonkent Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå som jeg endelig fikk lappen for 1 måneds tid siden, kan jeg dra og besøke damen, som går på skole i Ulvik! Ser henne ellers bare i helgene, men nå kan jeg dra og besøke henne akkurat når jeg vil Skal opp å besøke henne der oppe for første gang i morgen !! Savner henne noe sykt, gleder meg <3 Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Grattis har du egen bil også da? Hvor langt bor dere fra hverandre da? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer med lappen. + at du kan besøke hu når du vil da Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Jess, jeg har egen bil også (et lite gledesutbrudd for den også ) Vi bor opprinnelig bare 10 minutter fra hverandre, så i helgene bor vi jo så og si hos hverandre Bor på en øy litt utenfor Bergen, så når hun er på skole i Ulvik, blir det jo ca 2 og en hav time mellom oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå