Kn00t Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Vurderer det. Spillet ser gøy ut. men lurer på om det er verdt pengene? Virker som et litt.. 123spill.no-aktig konsept. Er det gøy i 10++ timer, altså ikke et spill som ligger og støver etter 1 uke? Endret 6. februar 2008 av Kn00t Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vurderer det.Spillet ser gøy ut. men lurer på om det er verdt pengene? Virker som et litt.. 123spill.no-aktig konsept. Er det gøy i 10++ timer, altså ikke et spill som ligger og støver etter 1 uke? Kjøpte det selv på play-com i dag. 10 pund...gleder meg! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Om du bare skal spille alene, blir det fort kjedelig. Det er derimot veldig moro mot en kamerat. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Om du bare skal spille alene, blir det fort kjedelig. Det er derimot veldig moro mot en kamerat. Spillet er artig i 10 min, så finner man ut det kun er 4 måter å slå og det er det hele og da blir det fort kjedelig. Hender det blir dratt frem når man er manko på spill til flere, men stort sett alle går fort lei.. At personene i spillet er så utrolig dårlig balansert gjør også til å dra det ned, da kineseren er overlegen alt annet du får i spillet, og han har du fra start. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Om du bare skal spille alene, blir det fort kjedelig. Det er derimot veldig moro mot en kamerat. Spillet er artig i 10 min, så finner man ut det kun er 4 måter å slå og det er det hele og da blir det fort kjedelig. Hender det blir dratt frem når man er manko på spill til flere, men stort sett alle går fort lei.. At personene i spillet er så utrolig dårlig balansert gjør også til å dra det ned, da kineseren er overlegen alt annet du får i spillet, og han har du fra start. Kineseren er langt i fra overlegen, tipper ca. 80% av folk som spiller (spilte?) dette online bruker Jesper. FYI finnes det mange flere måter å slå enn fire... Spillet er ganske genialt spør du meg, men det er litt lite å ta seg til foruten å "samle" på venues, drakter og slikt. Spillet er hvertfall gøy i multiplayer, lag er dessverre ganske vanlig når man spiller online. Husk at Table Tennis opprinnelig er et "budget-price"-spill, og du bør få det for rundt 200,- idag. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har det selv. Er ganske moro, viss du spiller enten online, eller med en venn. Singleplayer er ikkje noke å skryte av. Men helt ok. Verdt å kjøpe i alle fall. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Synes det ble kjedelig veldig fort. Det som kanskje irriterte meg mest var at det er totalt unødvendig å spille smart/skru - det er mye enklere å vinne ved å "stå i ro" og spille på kraften til Jesper helt til motstanderen gjør en tabbe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg brukte nå hu ene dama, husker ikke navnet. Ingen av karakterene er "overlegne". Spillet er moro med flere spillere og hvis du vil ha en real utfordring i SP delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå