Epower Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nå har jeg nettopp vært på norli og kjøpt boka. kult De skulle egentlig ikke selge den før på fredag, men jeg fikk den likevel. kult Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Og hvorfor skulle de ikke det når release var på lørdag? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 170 sider inn i boken, litt tørt enkelte plasser men en brukbar bok å lese når det regner som bare fy ute. Lenke til kommentar
svestor Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som veit når den kommer på norsk?! Er nok ei stund til, men jeg har lest de andre på norsk, så jeg vil ikke begynne å lese den på engelsk nå! Har ikke så dårlig tid heller... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Februar tror jeg hun butikkdama sa. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Cool! Får vel driste meg til å kjøpe den på Engelsk... Håper den holder mål med de andre! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 mener og ha lest at den ikke kommer på norsk før ut i mai 09.. men, kjøper den på engelsk så fort den kommer i ett slikt cover =) ikke fordi jeg syns de er de kuleste, men vil gjerne ha alle i samme cover, har 1 og 2eren i slikt cover så... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, har de samme. Men jeg gidder ikke vente til den kommer. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skulle gjerne kjøpt de utgavene med Saphira og Thorn på fronten ettersom jeg nå har hardback med Glaedr på fronten, men men. Ser somregel aldri fronten på bøkene jeg leser så det er hva som er mellom. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg har bøkene både som perm og pocket-utgave. Jeg foretrekker pocket-utgavene fordi at perm-utgaven er så tjukk og tung og blir så tung når man leser på senga Endret 16. oktober 2008 av Benor Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 liker det, våkner når jeg får den i fleisen, leser lotr igjen atm, leser til jeg sovner hver dag.. xD Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bokkilden har ennå ikke sendt boka. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 kommet ut på norsk enda eller? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den kjem i mai. (kjelde) Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 svarte så lenge til! men takk for svar, gleder meg til mai da.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den er ikke noe vanskelig på engelsk, faktisk meget lett mener jeg selv om Paolini lider av litt "Purple prose" og fjonger seg med et par vanskelige ord som egentlig kunne vært spart for mye fordi andre, enklere ord, vil skape bedre flyt i boken. Brukbar bok men litt vel tørr enkelte plasser og partier kunne vært spart seg for. F.eks Hele det "politiske" partiet hvor Orin ender opp som Konge over dvergene, eneste interesange var enda et drapsforsøk på Eragon men intett nytt der. Litt vel kjedelig og Eragon føles mer som supermann tidvis fremfor en Drage rytter og de hindringer som er problematisk for folk flest gir ikke hindringer for han. Joda han skal være en sterkere person en vanlige menn men det får være måte på. Roran føles det samme og dermed ødelegger det mye av Eragons bilde som Dragerytter. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 akkuratt som de to andre altså.. Synes det var litt drøyende partier i toern da de holder på med all treningen og det med nasuada i surda. Rorans historie var mye mer spennende å lese! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Et par gode karakteroppbygninger i Eldest hvor Saphiras problem kommer godt frem og der skal CP ha kudos for faktis å bringe Saphira frem i lyset, noe han skjeldent gjør og som heldigvis kommer bedre frem i Brisingr. Endret 16. januar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Litt frustrerende at det skal ta så lang tid på norsk.. Hørte en fyr lese den på nederlandsk før jul.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå