KVTL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hvorfor støtte de som gjør Norge dyrere? (les: netcom & telenor) Nå ja, det er ikke sikkert en operatør passer for alle. OneCall passer ihvertfall ikke meg hvis jeg skulle hatt det som hoved abbonement, da hadde det blitt mye dyrere enn Telenor og NetCom også. Dessuten tilbyr de ikke døgnåpen kundeservice og forhandlernett der man kan få simkort på dagen. Men som nr. 2 abb. så hadde de sikkert passet ypperlig hvis jeg hadde hatt det behovet. Endret 6. februar 2008 av KVTL Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Mulig du kommer til å ringe mer, men det er vel ikke negativt? Nei, men da bruker det bare det andre nr mitt.. Vil ikke ha masse regninger.. men alltid greit å ha et ekstra nr som funker ^^, Så lenge du ikke har bundet ditt "originale" nummer til en operatør, så ser jeg ikke hvorfor du ikke bare bytter abonnement til OneCall...kan jo være du har spesielle avtaler, men da antar jeg du ikke hadde vært interessert i ekstra ringetid på 120 minutter. Hvorfor støtte de som gjør Norge dyrere? (les: netcom & telenor) Jeg har frivenner og frifamilie... Uten de, så ville abm prisene mine vært skyhøye.. Har dame som bor litt langt unna for øyeblikket og ringer en time om dagen til henne ol.. Så det ville ikke lønne seg.. men et ekstra nr fra onecall som jeg kan bruke, eller bare ha for den sak skyld passer meg fint.. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor lang tid tar det før de godkjenner abonnomentet fra du registrer deg? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg fikk vel sim-kortet i posten etter 4 dager. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg registrerte meg, fikk mail at de skulle sjekke kreditt osv. Men etter det har jeg ikke hørt noe. hvor lang tid på å få mailen som verifiserer at jeg er blitt medlem Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg registrerte meg, fikk mail at de skulle sjekke kreditt osv. Men etter det har jeg ikke hørt noe. hvor lang tid på å få mailen som verifiserer at jeg er blitt medlem Jeg ville heller kallt det å bli kunde enn medlem men... Tror det tok en time ca. å få mail som bekreftet kjøpet. Og dette var på søndagen som var. Fikk simkortet i dag, porteres til onsdag neste uke. Lenke til kommentar
LazySod Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 [...] Derfor Onecall er så bra, men IPEA har også samme vilkårene. [...] IPEA er i ferd med å bli fusjonert inn i OneCall, etter at Network Norway kjøpte opp begge operatørene. Bestill flere onecall abonemang, så trenger du ikke betale telefonregninger lenger. hehe Det strider mot betingelsene, så det får du neppe gjort. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gratis! Jeg har hatt OneCall i snar et år uten å betalt et rødt øre! Tobias Lenke til kommentar
def Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 telenor ringer meg annakvar måned og spør om eg vil bli telenor-kunde, men etter at eg forteller at eg pleier å ligge på rundt 40-70kr i mnd hos onecall, gir dei fort opp å overtale meg gikk ifra telenor med regninger på rundt 4-500 til onecall med gjennomsnittlig 60kr per mnd. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Korleis fungerar kredit sjekken? Sjekkar dei kva eg tente sist år? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det fungerer som alle andre kredittsjekker. De får en rapport på deg med ligningstallene et par år tilbake (inntekt, formue og betalt skatt), samt informasjon om eventuelle betalingsanmerkninger du måtte ha. Du får en kopi av denne rapporten noen uker etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå