Beyma Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De sier det er ingen ting som har fast avgift.. Så hvis jeg bestiller og ikke bruker mer en de 120 min og 90 sms, så koster det meg ingen ting? Lenke til kommentar
Emla Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gratis samtaler til mobil- og fasttelefon og SMS gjelder i Norge. Du blir belastet ved bruk til/i utlandet, dataoverføring, spesialnummer osv. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Gratis samtaler til mobil- og fasttelefon og SMS gjelder i Norge. Du blir belastet ved bruk til/i utlandet, dataoverføring, spesialnummer osv. Så hvis jeg bare bruker de 120 min og 90 sms til vanlig bruk koster det ingen ting? Høres for godt til å være sant.. :S Og da er det som regel det.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei er faktisk riktig det. Derfor Onecall er så bra, men IPEA har også samme vilkårene. Selv oppstartsavgiften er inkludert i gratis minuttene. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kan også bruke 25 kr etter det, fordi de fakturerer ikke ut fakturaer under 27 kr. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Så hvis du ikke bruker noe over 25 kroner så får du heller ikke en regning? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 stemmer det under 27 kr etter de har trukket fra de gratis smsene og ringeminuttene Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Man får 39 kroner hvis man tar faktura, men tar man epost faktura koster det ingenting.. Da skal jeg jaggu skaffe meg et slikt nr.. BIllig måte å få et ekstra nr som er gratis Lenke til kommentar
Millenium Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 stemmer det under 27 kr etter de har trukket fra de gratis smsene og ringeminuttene Feilinformasjon....de fakturer jo dette på neste måned, gitt at du faktisk har høyere aktivitet enn det som er gratis. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 stemmer det under 27 kr etter de har trukket fra de gratis smsene og ringeminuttene Feilinformasjon....de fakturer jo dette på neste måned, gitt at du faktisk har høyere aktivitet enn det som er gratis. Så da er det bare å alltid holde seg under de minuttene og smsene som er gitt til deg, så får du aldri en regning.. Genialt for folk som meg da Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Finner ingenting om binding.. Binder man seg, hvis man oppretter en abm, uten tlf? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 jeg gikk fra tele2 til Onecall og fikk hele 400kr mindre i regning.. men nå er jeg oppe i 200kr i mnd. Begynt å ringe mer enn før nå.. men 200kr er ikke ille! jeg er fornøyd.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Så da finnes det ingen negative sider hvis man bruker mindre en det man får? Er litt skeptiskt.. De må jo tape masse penger på det her.. Sikkert mange som gjør det jeg tenker.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mulig du kommer til å ringe mer, men det er vel ikke negativt? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Mulig du kommer til å ringe mer, men det er vel ikke negativt? Nei, men da bruker det bare det andre nr mitt.. Vil ikke ha masse regninger.. men alltid greit å ha et ekstra nr som funker ^^, Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Selvfølgelig vil One Call tjene penger, og det gjør de også sikkert på andre ting. papirfaktura er nevnt og roaming er en annen ting de sikkert tjener litt på. Men det er noe alle operatører gjør, men så lenge tilbudet fungerer for deg så ser jeg ikke noe i veien med å ikke velge dem. Lenke til kommentar
Millenium Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mulig du kommer til å ringe mer, men det er vel ikke negativt? Nei, men da bruker det bare det andre nr mitt.. Vil ikke ha masse regninger.. men alltid greit å ha et ekstra nr som funker ^^, Så lenge du ikke har bundet ditt "originale" nummer til en operatør, så ser jeg ikke hvorfor du ikke bare bytter abonnement til OneCall...kan jo være du har spesielle avtaler, men da antar jeg du ikke hadde vært interessert i ekstra ringetid på 120 minutter. Hvorfor støtte de som gjør Norge dyrere? (les: netcom & telenor) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja stusset over det selv. Onecall er billigere enn de fleste andre operatører selv etter at du har brukt opp gratis minuttene. Jaja støtt hvem du vil. Onecall er eid av Network Norway, de vil komme med fjerde mobilnettet i Norge om ikke så lenge. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bestill flere onecall abonemang, så trenger du ikke betale telefonregninger lenger. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå