Gå til innhold

fast avgift med onecall?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratis samtaler til mobil- og fasttelefon og SMS gjelder i Norge. Du blir belastet ved bruk til/i utlandet, dataoverføring, spesialnummer osv.

Så hvis jeg bare bruker de 120 min og 90 sms til vanlig bruk koster det ingen ting?

Høres for godt til å være sant.. :S Og da er det som regel det..

Lenke til kommentar
stemmer det under 27 kr etter de har trukket fra de gratis smsene og ringeminuttene

Feilinformasjon....de fakturer jo dette på neste måned, gitt at du faktisk har høyere aktivitet enn det som er gratis.

Så da er det bare å alltid holde seg under de minuttene og smsene som er gitt til deg, så får du aldri en regning.. Genialt for folk som meg da :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vil One Call tjene penger, og det gjør de også sikkert på andre ting. papirfaktura er nevnt og roaming er en annen ting de sikkert tjener litt på.

Men det er noe alle operatører gjør, men så lenge tilbudet fungerer for deg så ser jeg ikke noe i veien med å ikke velge dem.

Lenke til kommentar
Mulig du kommer til å ringe mer, men det er vel ikke negativt?

Nei, men da bruker det bare det andre nr mitt.. Vil ikke ha masse regninger.. men alltid greit å ha et ekstra nr som funker ^^,

Så lenge du ikke har bundet ditt "originale" nummer til en operatør, så ser jeg ikke hvorfor du ikke bare bytter abonnement til OneCall...kan jo være du har spesielle avtaler, men da antar jeg du ikke hadde vært interessert i ekstra ringetid på 120 minutter. Hvorfor støtte de som gjør Norge dyrere? (les: netcom & telenor)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...