KongKarlsen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg har kjøpt meg en Rieju RS2 Matrix - 2006 modell. Jeg skal sette på blå neonlys, er det noen som har en guide om hvordan man gjør dette? vet hvordan jeg skal ha de osv, men vet ikke nøyaktig hvordan jeg kobler det sammen med batteriet. anyone? =) Her er mopeden(den røde) Nå har da katodene kommet(2x blå) Må bare få en innføring fra noen. Endret 6. februar 2008 av when Lenke til kommentar
mariusgh Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 eirik, du ordner det Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Regner med at du har på bryter? + på +polen på batteriet og - på -polen på batteriet Er det bare meg eller er kontakten på de neonlysa 4-pin PSU kontakt?? Endret 6. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg funnet ut hvordan jeg skal gjøre det Kommer bilder snart! Dere gjør det slik: 1. Bruk limpistol for å tette alle skøytene på katoden. (så blir den vanntett) 2. Legg inverteren i en liten plastpose, teip den i åpningen av posen så den blir tett. 3. Fest katoden(e) under mopeden eller inni mopeden med "elastisk lim", "strips" eller "dobbelsidet teip" TIPS: Svart er MINUS, og Gul er PLUS på Microplex sine produker. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og hva sier snuten til slikt da? Kan tenke meg at det ikke blir billig? OT: Så en moped eller lett med grønne lys forran en gang, faen det så ikke bra ut Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Og hva sier snuten til slikt da? Kan tenke meg at det ikke blir billig? OT: Så en moped eller lett med grønne lys forran en gang, faen det så ikke bra ut Lov å ha på så lenge sykkelen står i ro og du har nøklene i hånda Neon er pent så lenge det blir gjort ordentlig Endret 6. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 skal ha de innefor de "lufte hullene" xD glemmer alltid navnet (det gråe området) Har det på når jeg er med venner bare:P passer meg for onkel blå Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Nå er alt klart. vasket mopeden og alt. Skal bare bytte pakningen så setter jeg på lysa Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nå er alt klart. vasket mopeden og alt. Skal bare bytte pakningen så setter jeg på lysa Sleng opp et bilde av resultatet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå