kentern_90 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg lurer på vilke signaler en MP3 spiller har, når du skifter sang OSV. Prøver å få en MP3 spiller til å samarbeie med en prossesor. Håper på svar Endret 6. februar 2008 av kentern_90 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg lurer på vilke signaler en MP3 spiller har, når du skifter sang OSV.Den har en prosessor inni som mottar signaler (spenning høy/lav) fra tastene man trykker på. Interupt requests tror jeg det hette. Prøver å få en MP3 spiller til å samarbeie med en prossesor.Hvordan? Skal du lage deg en robot som skifter sanger??? Lenke til kommentar
kentern_90 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) ja. vi driver med et prosjekt på skolen, der vi skall lage en robot. vi tenkte kansje det gikk an å bruke en MP3 spiller til noe.. men vi vet ikke helt hvordan vi skall få det till. Vi har nettop programert en lydsensor som reagerer når du klapper. Endret 7. februar 2008 av kentern_90 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kan eg få spørre om kva skule du går på? Og kva retning du har valt når du får arbeide med assembly og slike avanserte ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå