Gå til innhold

BK : Boa constrictor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det får meg til å minne meg selv om hvor J****G jeg hater disse dyra. :p Kjekt å se på tv, og foto, men ikke pokker om jeg hadde tatt i en!

Uansett, utrolig bra skarphet i bildet ditt. Kul crop til vinkelen, men den type bilder passer vel best som banner på ei heimeside. Det er som "Kopp" sier, hadde vært tøft med en annen vinkel? Og gjerne skrå forfra som han sier.

Lenke til kommentar
Har noen slike også, og flere skal tas :)

Takker for tilbakemeldinger - forøvring ingen grunn til å hate slike dyr, de er like ufarlig som ekorn for meg og deg, mne sikkert ingen fordel å være mye mindre enn dem :)

Er litt off-topic men, jeg hater dem vel ikke direkte, men det hørest bare så fryktelig ekkelt ut, alt de sier på tv osv. Hadde vært kult å tatt i en, eller fått fotografert en.

Gleder meg til å se flere bilder! :)

Lenke til kommentar

Du har lagt ut mange bilder her med svart bakgrunn og blitsbelysning på krypdyr, jeg vet ikke om du er ute etter kritikk på dine tekniske valg eller hva du er ute etter? Men for meg er det nok med ett likt bilde, for de er relativt like. Det er jo ikke slik at bildene har noe budskap eller er av noe spesielt pene. Kanskje du skal forklare litt bedre, eller ville du bare vise oss dyret? PS. jeg har ikke en negativ tone, bare skjønner ikke helt hva du er ute etter

Lenke til kommentar
Du har lagt ut mange bilder her med svart bakgrunn og blitsbelysning på krypdyr

Dette vel første krypdyret jeg legger ut bilde av, derav også det første krypdyret med svart "bakgrunn". Men jeg har lagt ut ett par bilder av insekter med svart bakgrunn..

Har i ettertid av dette lagt ut bilde av ett annet krypdyr, men det uten svart bakgrunn.

Jeg legger de vel ut av samme grunn som de som har lagt ut ett ukjent antall portretter ;)

Det er jo ikke slik at bildene har noe budskap eller er av noe spesielt pene.

Dette avgjør selvsagt du :p

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Dette vel første krypdyret jeg legger ut bilde av, derav også det første krypdyret med svart "bakgrunn". Men jeg har lagt ut ett par bilder av insekter med svart bakgrunn..

Har i ettertid av dette lagt ut bilde av ett annet krypdyr, men det uten svart bakgrunn.

Liker ikke den mørke bakgrunnen noe særlig her i hvert fall, hodet blir "borte" i bakgrunnen, tross god skarphet. Tror det er mest i hodet, mer enn i bildet at det forsvinner, men jeg synes bildene du har med lys bakgrunn er bedre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...