janid1967 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hei folkens Jeg ble nettopp oppmerksom på at kun nummer vises når jeg ringer eller blir oppringt. Samtalene "koples" aldri til kontaktene mine, slik at jeg ser hvem som ringer. Dette gjelder også oppføringene i anropslogg (inn/ut/ubesvart). Selv om jeg velger kontakt fra telefonbok og ringer, vises kun nummeret. Gjelder også SMS'er i inbox / sent items Ser i historikk i anropslogg / SMS'er at dette begynte å skje 3.feb. Dette er en SE 990i med NetCom abo, og har hatt dette abo siden desmber i fjor. Jeg har ikke endret noe i konfigurasjon i det siste. Ser også at SIM-kort oppfører seg rart, men dette vet jeg ikke om har en sammenheng med det andre problemet. Jeg kan ikke legge en kontakt til SIM-kort, mobil sier da at "SIM-kort er ikke klart". Hvis jeg forsøker å vise kontakter fra SIM, blinker "Leser fra SIM-kort" en peride og så skjer det ikke mer. Må da avslutte med "tilbake"-knapp Tips? JI Endret 6. februar 2008 av janid1967 Lenke til kommentar
janid1967 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Mer info: Oppdaget i tillegg at min Garmin Nuvi 660 heller ikke klarte å hente noe fra telefonens adressebok (hvilket den har gjort tidligere). Når jeg kom hjem i dag, tok jeg en restore av settingene fra min siste backup. Etter restore fungerer telefon som normalt igjen: - Anropslogg og inbox/sentde meldinger viser navn - SIM oppfører seg normalt - Nuvi klarer å hente kontakter fra mobilen igjen Selv om problemet tilsynelatende er løst, ønskes kommentarer / ideer på hva som har kunnet forårsaket dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå