blomstkraft Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hello! Har en ca 3 år gammel selvbyggd stasjoner PC stående i stua som vanligvis blir brukt til spill, jeg har aldri hatt noe lignende problemer med den fra før. Men får 2 dager siden så mista jeg nettet helt uten videre.. Jeg kan ikke finne nettverket i det hele tatt. Jeg har prøvd annen vettverkskabel , prøvd å koble meg til router, og nå har jeg nettopp formatert, men det hjelper heller ikke. Noen som har noen tips om vha jeg kan gjøre? EDIT: Har 4 andre PCer på samme modem. Endret 6. februar 2008 av blomstkraft Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis du har hovedkort med onboard nettverkskort må du først installere drivere for hovedkortet. Det kan selvsagt også være nettverkskortet som har tatt kvelden, men det er vanskelig å si herfra. Sjekk enhetsbehandling på maskinen og se om du har noen gule spørsmålstegn eller andre feilmeldinger. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis du har hovedkort med onboard nettverkskort må du først installere drivere for hovedkortet. Det kan selvsagt også være nettverkskortet som har tatt kvelden, men det er vanskelig å si herfra.Sjekk enhetsbehandling på maskinen og se om du har noen gule spørsmålstegn eller andre feilmeldinger. Ingen feilmeldinger på enhetsbehandling nei. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 kan jo uansett være noe galt med nettverkskortet. prøv et annet Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 kan jo uansett være noe galt med nettverkskortet. prøv et annet Jeg har prøvd en trådløs USB adapter, det funka heller ikke - da er det vel ikke nettverkskortet, eller hva? Lenke til kommentar
janejak Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hello! Har en ca 3 år gammel selvbyggd stasjoner PC stående i stua som vanligvis blir brukt til spill, jeg har aldri hatt noe lignende problemer med den fra før. Men får 2 dager siden så mista jeg nettet helt uten videre.. Jeg kan ikke finne nettverket i det hele tatt. Jeg har prøvd annen vettverkskabel , prøvd å koble meg til router, og nå har jeg nettopp formatert, men det hjelper heller ikke. Noen som har noen tips om vha jeg kan gjøre? EDIT: Har 4 andre PCer på samme modem. har du forsøkt å restarte ruteren? mulig at det kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå