ArneJ. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hehe, jeg prøvde også å legge til en hel haug med disker i handlekurven men fikk ikke lov til å ha mer enn en der. Søskenbarnet mitt bestille seg 3TB med disse. Gikk bare fint, han har fått ordrebekreftelse og gode greier. 3000 for 3TB med eksterne disker må vel sies å være en fin pris. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hehe, jeg prøvde også å legge til en hel haug med disker i handlekurven men fikk ikke lov til å ha mer enn en der. Søskenbarnet mitt bestille seg 3TB med disse. Gikk bare fint, han har fått ordrebekreftelse og gode greier. 3000 for 3TB med eksterne disker må vel sies å være en fin pris. Hmm... jeg prøvde bare en gang så tenkte jeg bare at det ikke gikk :/ Mulig de fiksa det ettervært siden jeg var litt seint ute med å bestille. Type noen timer etter at jeg så første posten på forumet her. Fikk nettopp sporingsnummer. Ser ut som at de sendes fra Danmark siden sporingsnummeret ender på DK. Edit: Jeg prøvde ikke å endre antallet i handlekurven, men prøvde å trykke på "kjøp" på produktet gjentatte ganger. Antallet i handlekurven ville da ikke forandre seg. Skal huske å teste ut å forandre selve antallet i handlekurven neste gang Elkjip "slår på feil stortromme." Endret 8. februar 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Veldig rart at han klarte å få bestilt 6 stk disker, når den hele veien var annonsert med maks 1 pr kunde. Men kan jo hende han bestillte i flere omganger eller noe... Dritt, jeg la den i handlekurven når den kostet 499,- nå sto det 699... Føkk.. Hadde jeg bare betalt tidligere i dag når jeg gikk inn på den. Bra frekt ja, driver å forandrer priser på kunders varer som de allerede har lagt i handlekurven sin. Skulle tatt seg ut hvis dette skjedde i en vanlig butikk. De ansatte løp rundt med prisemaskiner og prisa opp varene du allerede hadde i kurven ;p Tja, det her er mer som om du går innom en butikk, putter en vare i en handlekurv, og kommer tilbake senere på dagen og de har endret prisen, og krever å få varen til samme pris fordi du var innom tidligere på dagen og puttet den i en kurv . Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 I og med at det var feilpriset, så er jeg glad jeg ikke prøvde å jukse meg til "flere". Det får da være måte på hvor butikken skal tape på feil. Selv om det ikke var åpenlyst at det var feil, så synes jeg at man skal respektere "maks 1 pr kunde". Lenke til kommentar
bmwkurt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg prøvde også å kjøpe 4st, gikk greit, og fikk ordrebekreftelse. Men 10 min senere kom det en mail om at de kanselerte ordren og sendte pengene i retur umidelbart....! Måtte lage ny bestilling på bare en disk... Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 vel, har mottatt de 5 jeg bestilte. 499kr per stykk + frakt. Frakta ble bare på ca 170kr. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk disken for 2 dager siden, dessverre var jeg bortreist så jeg ikke fikk prøvd den før i går. Alvorlig treg i vista. Rundt 15 mb i sekundet i overføring. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er vista som sliter med USB-disker etter hva jeg kjenner til. Den disken er rett og slett ikke så treg i praksis . Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Det er vista som sliter med USB-disker etter hva jeg kjenner til. Den disken er rett og slett ikke så treg i praksis . Derfor jeg ikke skrev at disken var treg, regner med at SP1 fikser det så det går litt fortere. Edit: Men ble positivt overrasket over at det var 5 års garanti på denne disken. Kjempekjøp, håper ikke Elkjøp tapte alt for mye på å selge den til 499,-. Endret 14. februar 2008 av BennyXNO Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) håper ikke Elkjøp tapte alt for mye på å selge den til 499,-.. Trur ikke de kommer til å slite økonomisk i lange tider pga dette. Endret 14. februar 2008 av freddy85 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er vista som sliter med USB-disker etter hva jeg kjenner til. Den disken er rett og slett ikke så treg i praksis . Derfor jeg ikke skrev at disken var treg, regner med at SP1 fikser det så det går litt fortere. Edit: Men ble positivt overrasket over at det var 5 års garanti på denne disken. Kjempekjøp, håper ikke Elkjøp tapte alt for mye på å selge den til 499,-. Jeg tror ikke det er snakk om noe kjempetap nei. Var værre da PS2 plutselig kosta 10,- og folk i snitt bestillte 10 stk hver. MEN - da valgte elkjøp å kansellere . Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Veldig rart at han klarte å få bestilt 6 stk disker, når den hele veien var annonsert med maks 1 pr kunde. Men kan jo hende han bestillte i flere omganger eller noe... Når jeg gikk på skolen, ( noen år siden), så lærte vi at det ikke er lov å sette begrensninger på maks antall. Å skrive f.eks max 5 brød pr kunde var i strid med markedsføringsloven. Kan hende det er forandret nå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Veldig rart at han klarte å få bestilt 6 stk disker, når den hele veien var annonsert med maks 1 pr kunde. Men kan jo hende han bestillte i flere omganger eller noe... Når jeg gikk på skolen, ( noen år siden), så lærte vi at det ikke er lov å sette begrensninger på maks antall. Å skrive f.eks max 5 brød pr kunde var i strid med markedsføringsloven. Kan hende det er forandret nå. Markedsføringsloven er lik den så vidt jeg vet, og det står ingenting om dette her i denne loven . Hadde det gjort det, så hadde forbrukerombudet påpekt lovbruddet for lenge siden, da de er maks pr-kåte . Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fikk Elkjøpavisa i posten idag. Disken koster 799 i butikk for de som måtte lure. Virker som det er en Seagate som står i. Godt fornøyd så langt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Og uansett er det 5 års reklamasjon på disken... Løp og kjøp Hva hjelper det dersom du sitter med masse tapt data? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Og uansett er det 5 års reklamasjon på disken... Løp og kjøp Hva hjelper det dersom du sitter med masse tapt data? Hjelper mye for meg. Bruker den som backupdisk noe som vil si at data alltid er lagret 2 eller flere plasser samtidig. På to harddisker og det aller viktigste brent ut og ikke oppbevart hjemme. Ikke noe hokus pokus, har bare med holdning å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå