Gå til innhold

500 gig til 499,- på elkjop.no!

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg prøvde også å legge til en hel haug med disker i handlekurven men fikk ikke lov til å ha mer enn en der.

Søskenbarnet mitt bestille seg 3TB med disse. Gikk bare fint, han har fått ordrebekreftelse og gode greier. 3000 for 3TB med eksterne disker må vel sies å være en fin pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg prøvde også å legge til en hel haug med disker i handlekurven men fikk ikke lov til å ha mer enn en der.

Søskenbarnet mitt bestille seg 3TB med disse. Gikk bare fint, han har fått ordrebekreftelse og gode greier. 3000 for 3TB med eksterne disker må vel sies å være en fin pris.

Hmm... jeg prøvde bare en gang så tenkte jeg bare at det ikke gikk :/ Mulig de fiksa det ettervært siden jeg var litt seint ute med å bestille. Type noen timer etter at jeg så første posten på forumet her. Fikk nettopp sporingsnummer. Ser ut som at de sendes fra Danmark siden sporingsnummeret ender på DK.

Edit: Jeg prøvde ikke å endre antallet i handlekurven, men prøvde å trykke på "kjøp" på produktet gjentatte ganger. Antallet i handlekurven ville da ikke forandre seg. Skal huske å teste ut å forandre selve antallet i handlekurven neste gang Elkjip "slår på feil stortromme."

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Veldig rart at han klarte å få bestilt 6 stk disker, når den hele veien var annonsert med maks 1 pr kunde. Men kan jo hende han bestillte i flere omganger eller noe...

Dritt, jeg la den i handlekurven når den kostet 499,- nå sto det 699... Føkk.. Hadde jeg bare betalt tidligere i dag når jeg gikk inn på den.

Bra frekt ja, driver å forandrer priser på kunders varer som de allerede har lagt i handlekurven sin. Skulle tatt seg ut hvis dette skjedde i en vanlig butikk. De ansatte løp rundt med prisemaskiner og prisa opp varene du allerede hadde i kurven ;p

Tja, det her er mer som om du går innom en butikk, putter en vare i en handlekurv, og kommer tilbake senere på dagen og de har endret prisen, og krever å få varen til samme pris fordi du var innom tidligere på dagen og puttet den i en kurv ;).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Det er vista som sliter med USB-disker etter hva jeg kjenner til. Den disken er rett og slett ikke så treg i praksis :).

Derfor jeg ikke skrev at disken var treg, regner med at SP1 fikser det så det går litt fortere.

Edit:

Men ble positivt overrasket over at det var 5 års garanti på denne disken. Kjempekjøp, håper ikke Elkjøp tapte alt for mye på å selge den til 499,-.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar
Det er vista som sliter med USB-disker etter hva jeg kjenner til. Den disken er rett og slett ikke så treg i praksis :).

Derfor jeg ikke skrev at disken var treg, regner med at SP1 fikser det så det går litt fortere.

Edit:

Men ble positivt overrasket over at det var 5 års garanti på denne disken. Kjempekjøp, håper ikke Elkjøp tapte alt for mye på å selge den til 499,-.

Jeg tror ikke det er snakk om noe kjempetap nei. Var værre da PS2 plutselig kosta 10,- og folk i snitt bestillte 10 stk hver.

MEN - da valgte elkjøp å kansellere :).

Lenke til kommentar
Veldig rart at han klarte å få bestilt 6 stk disker, når den hele veien var annonsert med maks 1 pr kunde. Men kan jo hende han bestillte i flere omganger eller noe...

Når jeg gikk på skolen, ( noen år siden), så lærte vi at det ikke er lov å sette begrensninger på maks antall. Å skrive f.eks max 5 brød pr kunde var i strid med markedsføringsloven.

Kan hende det er forandret nå.

Lenke til kommentar

Når jeg gikk på skolen, ( noen år siden), så lærte vi at det ikke er lov å sette begrensninger på maks antall. Å skrive f.eks max 5 brød pr kunde var i strid med markedsføringsloven.

Kan hende det er forandret nå.

Markedsføringsloven er lik den så vidt jeg vet, og det står ingenting om dette her i denne loven :).

Hadde det gjort det, så hadde forbrukerombudet påpekt lovbruddet for lenge siden, da de er maks pr-kåte :).

Lenke til kommentar
Og uansett er det 5 års reklamasjon på disken... Løp og kjøp :thumbup:

Hva hjelper det dersom du sitter med masse tapt data?

Hjelper mye for meg. Bruker den som backupdisk noe som vil si at data alltid er lagret 2 eller flere plasser samtidig. På to harddisker og det aller viktigste brent ut og ikke oppbevart hjemme. Ikke noe hokus pokus, har bare med holdning å gjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...