TAS Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ok,mente å huske det var Maxtor. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Etter litt googling ser det ut som det er en ATA disk. Litt kjedelig, kunne tenkt meg et par billige SATA disker. Lenke Uansett et meget bra tilbud. Edit: Elensar og TAS :Dere har vel mest sannsynlig rett! Var et håp. Endret 6. februar 2008 av heisann80 Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Æsj, nå koster den jo 699! Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Var den feilpriset? Endret 6. februar 2008 av oln Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hehe... der satt de den opp ja. Jeg har betalt for min til 499 og fått ordrebekreftelse. Om den var feilpriset? Vil tro det siden de satte den opp fra 499 til 699 etter noen timer. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kjøpte meg en. Billig disk, selv med frakta på 138kr. Jeg fikk det billigere Betal med kort på internett Postpakke 119,- Samme her, men jeg bor i Tromsø så tipper det koster mer å få sendt den hit. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dritt, jeg la den i handlekurven når den kostet 499,- nå sto det 699... Føkk.. Hadde jeg bare betalt tidligere i dag når jeg gikk inn på den. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dritt, jeg la den i handlekurven når den kostet 499,- nå sto det 699... Føkk.. Hadde jeg bare betalt tidligere i dag når jeg gikk inn på den. Bra frekt ja, driver å forandrer priser på kunders varer som de allerede har lagt i handlekurven sin. Skulle tatt seg ut hvis dette skjedde i en vanlig butikk. De ansatte løp rundt med prisemaskiner og prisa opp varene du allerede hadde i kurven ;p Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Elkjip ? Ukens tilbudGyldig fra fredag 01. Februar til fredag 08. Februar. Disse tilbudene gjelder kun på internett og ikke i butikk. Prisen som står oppgitt nå, er en annen en den som stod oppgitt tidligere i dag, var den feilpriset eller solgte de for mange... ? Er det noen som kan fortelle hva normal pris på denne er hos Elkjøps nettbutikk ? (hvis jeg ikke husker feil, er det noen av de ansatte i kjeden som "vanker" her på forumet ) Lenke til kommentar
Loko Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne er på kampanje i de fysiske butikkene til 799, så jeg fikk ganske hakaslepp da jeg så billig på nett. Tipper det var noen som bomma på 7 tallet og traff 4 tallet... Elkjøp "vanker" Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne er på kampanje i de fysiske butikkene til 799, så jeg fikk ganske hakaslepp da jeg så billig på nett. Tipper det var noen som bomma på 7 tallet og traff 4 tallet... Elkjøp "vanker" Numpaden er skummel av og til. Men det er nok ikke problemet, siden de har endret det til 699. Det er ikke like lett å treffe feil på de to tallene. 3-7 dager så er det her. Håper jeg virkelig får min. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Får man beskjed når ting fra elkjop.no er sendt? Jeg har kun fått e-mail om ordrebekreftelse og ikke hørt noe mer. Noen som vet at deres disk til 499 er sendt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Denne prisen er ikke en "åpenbar" feil, så jeg regner med at alle som har bestillt til 499,- vil få . (Dette er hva jeg selv tror, dette er ingen offisiell elkjøp-uttalelse) Lenke til kommentar
Confuser Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) * Lese hele tråden før jeg poster kanskje * Endret 7. februar 2008 av Confuser Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jau, tror også vi får den. Har ikke hørt noe annet ennå. Over ett døgn siden jeg bestilte. Ingen som har handla på elkjop.no før som kan svare på om man får noe mer enn en ordrebekreftelse før man sitter der med varen(e)? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Du skal få en mail med sporingssnummeret og takk for handelen. Det tok ca 2 dager før jeg fikk det sist. Edit: Jeg sjekket mine ordre hos Elkjøp, og der hadde den jaggu fått sporingsnummer og status sendt. Rimelig fornøyd med handelen her nå, og Elkjøp som oppfyller forpliktelsene sine. Endret 7. februar 2008 av BennyXNO Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Herlig. Da får jeg bare vente Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Disken min er ankommet Oslo, klar for videresending til Stavanger i dag 07:52. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hmm, fikk først en ordrebekreftelse og har nå fått en kvittering. Vil det si at den er på vei ? Og til tross for den 1 per kunde saken så fikk jeg gjennom en bestilling på 5 stykker (flere i klassen som deler på frakta). Dette var før den gikk opp i pris og jeg la ikke merke til den 1 per kunde begrensingen før senere. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hehe, jeg prøvde også å legge til en hel haug med disker i handlekurven men fikk ikke lov til å ha mer enn en der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå