mcgroven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Halo-skaper Bungie er godt i gang med et helt nytt spill. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Blir dette spillet 360-exlusive da eller? For om de virkelig lager noe helt nytt, og gjør det veldig bra så kunne jo dette være interessant for alle, både pc-, PS3- og Wii-spillere. Men for all del. Venter spendt på mer nytt. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Helt nye spill er stas, men jeg hadde ikke takket nei til et nytt Myth-spill heller. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Blir vel i utgangspunktet X360-eksklusivt kan jeg tenke meg. Tipper MS betaler de noen kroner for å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vi vet jo at MS sitter på førsteretten til spillene, så om spillet blir bra nok havner det nok eksklusivt på MS sine plattformer. Om Bungie har et ønske om å gå multiplattfor vet vi ikke, men kan godt hende forholdet mellom Bungi og MS blir noe à la forholdet mellom Insomniac og Sony: uavhengig, men utvikler eksklusiver BTW: Det er vel Take 2 som sitter på rettene til Myth, om jeg husker rett, så ikke forvent noe nytt myth-spill fra Bungie. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Neida, her snakker vi om noe helt nytt. Jøss, så jeg er ikke den eneste som er overrasket Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når kommer Halo Wars da? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Når kommer Halo Wars da? Det er ikke Bungie som lager Halo wars, det er ensemble studios. Og lanserings datoen er forsatt "TBA" Mer om Halo wars kan du finne ut om her: http://www.halowars.com/ Endret 6. februar 2008 av doffen45 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når kommer Halo Wars da? Det er ikke Bungie som lager Halo wars, det er ensemble studios. Og lanserings datoen er forsatt "TBA" Mer om Halo wars kan du finne ut om her: http://www.halowars.com/ RTS på konsoll? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 C&C3 fungerte fint på konsolle Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Joda, typiske basebuilding RTS, med relativt få enheter og enkelt brukergrensesnitt fungerer vel på konsoller (gamepads). Men strategispill med mer avansert brukergrensesnitt som Total War-serien ville for eksempel aldri fungert med en gamepad. Så nei, ikke alle RTS-spill vil fungere med en gamepad, men det finnes selvsagt de som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg