Gjest 7D Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hvor lang tid tar det for dere gutter fra dere har kommet til dere er klart til nytt samleie? Endret 6. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kommer helt an på.. Alt fra rett etter til 30-60 min.. Dagsform, jenta, ev. jentas villighet til å hjelpe litt til.. Mye som spiller inn.. Noen ganger er det bare å gi opp. Erfaring tilsier og at prøver man for hardt så kommer den ikke opp igjen. Av og til må tankene gå andre steder for en stund.. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kanskje jeg er utrolig treg, men hvertfall 1-2 timer på en GOD dag. Trist men sant. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Som han første her sa. Det spørs helt på dagsformen. Noenganger kan jeg fortsette, altså at den ikke blir slapp etter en utløsning, mens andre ganger kan det ta opp til en time hvis man vil mer. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Etter en sigg og en kopp kaffe er jeg som regel klar igjen, men da sover jenten uansett. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Anonym Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg er nå 15 år, og debuterte i fjor. Jeg hold ut 2 runder i min debutt. Og kan faktisk komme meg fort igjen. Etter min mening er det psyken din som må innstilles på at du skal være klar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det varierer vel veldig fra person til person, men selv så trenger jeg ikke mer enn 1-2 minutters pause. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 umiddelbart :!: men jeg er jente, så da har jeg kanskje ikke stemmerett Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Snau halvtime hvis jeg er i humøret. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 forskjellig fra dag til dag. Noen ganger minutter og noen ganger flere timer etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg