Gå til innhold

Beatles-låt sendes til Polarstjernen

Boomerang

Anbefalte innlegg

Det er veldig kult om det er noen som for høre på sangen. Men er det så sannsynelig at romvesner, kanskje like dumme som hunder, har radio??

Menneskenes elektriske teknologi er svært ung. Sannsynligheten for at noen er forbi våres er stor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hyggelig for dem. Bortkaste penger spør dere meg.

Hvilke penger er det? DSN har digre antenner over hele verden og å sende et vilkårlig radiosignal ut i rommet er nettopp en av de tingnene disse er laget for, så utsendingen har nok ikke kostet mer enn det fasilitetene koster i bruk på en vanlig dag.

Lenke til kommentar
bortkastet tid og penger. Men det er vell hva NASA er kjent for.

Nei.

Nasa har iverfall aldri hjulpet meg med at de sender folk til månen. Eller låter.

Ikke undervurder forskning.

Annen vri: Hvorfor forventer du å bli hjulpet av de? Har du fått noe fra indiske myndigheter i det siste?

Oyda. Her har jeg misforstått. Trodde det gjalt noe satelitt-aktig de skulle sende opp, som kostet masse penger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er veldig kult om det er noen som for høre på sangen. Men er det så sannsynelig at romvesner, kanskje like dumme som hunder, har radio??

Menneskenes elektriske teknologi er svært ung. Sannsynligheten for at noen er forbi våres er stor.

Hvordan vet du det? Vet vi om noen som har funnet opp flere ting enn oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...