Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hyggelig for dem. Bortkaste penger spør dere meg. http://www.forskning.no/Artikler/2008/februar/1202137692.87 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og hvis romvesner snapper opp låten og sprer den på planeten sin, så får vel NASA RIAA på nakken. Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 d kommer til å blir krig i universet.... dummest eg har hørt. satan og Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Slik er bare kult. Om intelligent liv der ute klarer å plukke opp signalene våre, uansett hvor små sjangsene er, så er det å gi dem Beatles en stor gave. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 bortkastet tid og penger. Men det er vell hva NASA er kjent for. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Haha! Det er jo veldig morsomt :!: Men jeg hørte at den Apollo 13-reisen brukte de så mange penger at de kunne redde hele afrika eller noe sånt no... sånne fattige sultne mennesker, da.... Det kan jo bare være tull, da... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så pompøst og tåpelig.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) bortkastet tid og penger. Men det er vell hva NASA er kjent for. Nei. Haha! Det er jo veldig morsomt :!: Men jeg hørte at den Apollo 13-reisen brukte de så mange penger at de kunne redde hele afrika eller noe sånt no... sånne fattige sultne mennesker, da.... Det kan jo bare være tull, da... Kanskje det ja. Hele Afrika eller noe sånt. Bare å sende penger. Endret 12. februar 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Og hvis romvesner snapper opp låten og sprer den på planeten sin, så får vel NASA RIAA på nakken. (Score:5, Funny) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har trua på dette. Både intelligent liv i rommet, og å sende Beatles-musikk ut i rommet. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvilken låt er det, egentlig? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvilken låt er det, egentlig? Hvis du hadde tatt deg bryet med å i det helle tatt lese bitte litt av begynnelsen av den artikelen som trådstarter linker til, så hadde du vist det. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jaja, jeg vet det, men jeg har så treeig datamaskin... Får vel lese, da... Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Romvesnene vil dessverre aldri skjønne hva låta handler om ihvertfall Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men hvordan skal romvesene spille den av? Er det en CDspiller på baterier, elller en datamaskin med noen filer? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 igjen så er det dette med å lese da... Det de har gjort er å sende låten som radiosignaler via antenner rettet mot polarstjernen (eller stjernene), slik at det eneste som kreves av eventuelt inntiligent liv der ute, er å ha en radio mottager, og høytalere. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 bortkastet tid og penger. Men det er vell hva NASA er kjent for. Nei. Nasa har iverfall aldri hjulpet meg med at de sender folk til månen. Eller låter. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hahaha! Det finnes jo ingen fornuft i å gjøre det, kaster bare bort en masse penger!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 bortkastet tid og penger. Men det er vell hva NASA er kjent for. Nei. Nasa har iverfall aldri hjulpet meg med at de sender folk til månen. Eller låter. Ikke undervurder forskning. Annen vri: Hvorfor forventer du å bli hjulpet av de? Har du fått noe fra indiske myndigheter i det siste? Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er veldig kult om det er noen som for høre på sangen. Men er det så sannsynelig at romvesner, kanskje like dumme som hunder, har radio?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå