Gå til innhold

Rimelig prosjektor til DVD titting

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha meg prosjektor som jeg skal bruke til kun dvd titting. Har ennå ikke kastet meg på HD bølgen og jeg tviler på at jeg vil gjøre det i løpet av dette året heller, dermed er det vel heller ingen vits i å bruke ekstra kroner på en HD ready prosjektor. Det jeg er ute etter er en prosjktor som er best mulig på DVD og som helst ikke koster mer enn 5000,- inkl lerret. Greit om den er stillegående også da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, skal ha meg prosjektor som jeg skal bruke til kun dvd titting. Har ennå ikke kastet meg på HD bølgen og jeg tviler på at jeg vil gjøre det i løpet av dette året heller, dermed er det vel heller ingen vits i å bruke ekstra kroner på en HD ready prosjektor. Det jeg er ute etter er en prosjktor som er best mulig på DVD og som helst ikke koster mer enn 5000,- inkl lerret. Greit om den er stillegående også da.

Hmm.. ingen som kan hjelpe meg her? Okay.. kanskje noen kan gi meg noen hint om hva jeg skal se etter i en posjektor til dette bruket da, så kan jeg lete litt selv. Hvilken oppløsning? 1024 x 768, er det dvd oppløsning, eller 800 x 600? DLP eller LCD? Hvilket støynivå regnes som støysvakt? Prosjektoren blir kanskje stående 1 m fra meg. Hva er forskjellen på en filmprosjektor og en møteromsprosjektor, hva er det som gjør at de er mer egnet til den ene tingen? Noen andre ting jeg burde følge med på?

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...