_mgr_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei. Først litt bakgrunnsinnformasjon: Vi er et par stykker som skal starte opp "lokalwebradio". I den forbindelse har vi snekret sammen et sidekonsept, og hadde satt stor pris på konstruktiv kritikk. Noen tanker vi har gjort oss om webkonseptet: - Med dette prøver vi å ta avstand fra det såkalte "Web 2.0"-utseendet. - Siden vi har god linjekapasitet til målgruppen, er det ikke så farlig at det blir en del bildeelementer som må lastes. - Webdesignet må sees i sammenheng med annet reklamemateriell. For eksempel vil vi fysisk bruke korrekturlakk, stifter, tape og annet på plakater som også vil bruke samme konsept. Link til siden Tilbakemeldinger mottaes med takk Lenke til kommentar
madompa Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Må i alle fall si jeg liker designet, morsomt Eneste jeg kanskje kan komme på, så synes jeg logoen burde være til venstre, ikke høyre, det blir liksom så åpent på hele venstresiden, om du skjønner Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bytt ut Comic Sans hvertfall :-) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Glemte kanskje å nevne en sak. Designet bygger på et php-script som velger blandt rundt 10 forskjellige bakgrunner som byttes hver gang siden lastes, det samme gjelder postitlappene. Når det gjelder fontvalg, er ikke jeg heller spesielt glad i comic sans, men den benyttes for øyeblikket som placeholder. Vi lurer på å skape våre egne håndskriftsfonter for embedding med WEFT på et senere tidspunkt Takk for feedbacken så langt! Lenke til kommentar
Svein Erik Farstad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Veldig spennende konsept Satt og trykte f5 mange ganger for å se de ulike bakgrunnene Litt unødvendig at logoen flyttes. Tror det er lurt at den er på en fast plass, og ikke helt til høyre, fordi det gir dårlig leselighet. Å kontakt-delen burde kanskje være lagt mer vekt på. I stede for å måtte scrolle ned på fremsiden burde den være enkelt tilgjengelig på toppen eller i menyen til venstre. Men som sagt, veldig spennende og morsomt design Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Pent og ryddig design. Har du prøvd å tilte det litt (tippe det over til en side) ? Kunne tenkt meg litt til høyre eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå