Boyse Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 tjobing Sliter med å få starta C&C Generals :x Kan noen gi meg tips jeg har en Pent 4 1.6 g skjermkort: 3D Prophet 4500 tv out ( 64 mega ) 256 ram OS win 98 SE jeg får ikke startet spillet, får bare den jæ... beskjeden "Sorry a serious error occurred" Nå er jeg deppa, jeg som hadde gledet meg sånn Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 sliter med akkurat det samme feilen... rett etter intro-filmen, kræsjer spillet med feilmeldingen "A serious error occured". Mistenker at det kan ha noe med skjermkortet mitt.... (Voodoo5, 64MB), som er litt dårlig i forhold til det anbefalte... Kan også være at jeg kjører med cracka versjon, frem til jeg får testa spillet og bestemmer meg om jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hvis folk begynner å klage over at et spill ikke virker når det er en rip eller en nedlastet ISO, så synes jeg bare de skal la være. Kjøp heller spillet. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 skjermkort: 3D Prophet 4500 tv out ( 64 mega ) Der ligger feilen. C&C Generals har bare støtte for radeon7500 og nyere kort fra ATi og nVIDIA. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 øøøhhh, "bare nyere kort fra...." såvidt jeg har skjønt så er Generals skrevet mot DirectX, så da burde alle kort som støttes av DirectX funke, med mulighet til å lagge hvis kortet er for dårlig...... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ok. Det kom ut feil Generals har bare ofisiell støtte for radeon7500 og geforce2 eller nyere fra ati og nvidia. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 sliter med akkurat det samme feilen... rett etter intro-filmen, kræsjer spillet med feilmeldingen "A serious error occured". Mistenker at det kan ha noe med skjermkortet mitt.... (Voodoo5, 64MB), som er litt dårlig i forhold til det anbefalte... Kan også være at jeg kjører med cracka versjon, frem til jeg får testa spillet og bestemmer meg om jeg skal kjøpe fsst voodoo 5 fsst. ikke slå når du ser meg neste gang Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har du original cd eller? Jeg fikk samme feilen med MP Betatesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå