Piratpjokken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg kom senest i går på at jeg kanskje burde lære meg noen skalaer. Jeg kan det meste på gitar, men skalaer har jeg ærlig talt ikke vært så mye innpå. Jeg kan si at en egen tråd ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=905667 ) fikk meg til å poste denne. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Her har du en side med mange enkle og gode skalaer: her En veldig god lesson på skalaer er denne. Lykke til! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 takk for den "timen" Skal lese på den etterpå! Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan ta sin tid, så vær tålmodig Er absolutt verdt det! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, men jeg trodde faktisk den var enda lengre jeg Har lest littegrann nå, og jeg skal se om jeg forstår det.. Starten var litt forvirrende.. Men jeg ble nesten litt inspirert av den signaturen din *fikse selv* Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tar litt tid å forstå den ja Gjorde det på meg også. Bra å bli inspirert en gang i blant Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hva er raske skalaer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå