mobildilla Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en telefon med super lyd på høytalende handsfri? God lyd, høy lyd og enkel og justere. Det skal også være enkelt å slå på høyttaler. Har hatt Nokia 6230i og den var brukbar. Har nå vurdert Nokia N82, 6110, 5700 SE W580, W660 Er åpen for det meste bare lyden er topp. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Altså, du ser etter en tlf med bra lyd i den innebygde høytaleren? Eller en som du får kjøpt bra høyttaler handsfree til? (spørsmålet var litt uklart) Lenke til kommentar
mobildilla Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Altså, du ser etter en tlf med bra lyd i den innebygde høytaleren?Eller en som du får kjøpt bra høyttaler handsfree til? (spørsmålet var litt uklart) Ønsker en med bra lyd i den innebygde høytaleren. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jaok Nå vet ikke jeg helt hva annet enn lyden du ser etter, men jeg er ihvertfall storfornøyd med lyden i min nokia e61(bør vel heller kjøpe e61i nå da, ettersom den igrunn er samme mobil,bare med kamera) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå