medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 eller kan det være fordi han knærter små pusekatter hver gang katta føder, istedet for å sterilisere katta si? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 eller kan det være fordi han knærter små pusekatter hver gang katta føder, istedet for å sterilisere katta si? Folk bør ikkje hate andre berre fordi dei tar livet av nyfødde kattungar. No kjem eg med lammet igjen: Er det verkeleg betre å stikke kniven i eit lite lam enn å slå i hel ein nyfødd kattunge? I Kina er forresten kattar og hundar delikatesse på restaurantane. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg bor ikke i Kina, jeg bor i Norge der katter og hunder er kjæledyr. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg bor ikke i Kina, jeg bor i Norge der katter og hunder er kjæledyr. Vi har adoptert matkulturen til USA sant? Kina er i ferd med å verte det viktigaste landet i verda, og då kjem vi til å ta over matkulturen dei har. Altso, vi kan kome til å få same syn på hundar og kattar som kinesarane har! Det er berre å tilpasse seg... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hehe. Norge får nok aldri likt syn på dyrehold som kineserene har :!: Hva med å knerte kattemor da?? Siden hun driver å får kattunger hele tiden. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er jo det samme. Katta merker nok ikke at den ikke blir spist etter den er død. Og ikke lammet heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg bor ikke i Kina, jeg bor i Norge der katter og hunder er kjæledyr. Vi har adoptert matkulturen til USA sant? Kina er i ferd med å verte det viktigaste landet i verda, og då kjem vi til å ta over matkulturen dei har. Altso, vi kan kome til å få same syn på hundar og kattar som kinesarane har! Det er berre å tilpasse seg... Si meg, bor du veldig høyt i terrenget? Kan nemlig virke som at det mangler oksygen der hvor du befinner deg ...? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Ja eg bur forholdsvis høgt opp til å bu med kysten. 128m over havet. Forsvaret har ein topphemmeleg base inne i fjellet rett ovanfor garden her...kan hende dei lagar ulumskheiter som vi ikkje er klar over veit du... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja eg bur forholdsvis høgt opp til å bu med kysten. 128m over havet. Forsvaret har ein topphemmeleg base inne i fjellet rett ovanfor garden her...kan hende dei lagar ulumskheiter som vi ikkje er klar over veit du... Da er du i hvert fall den siste til å bli tatt når russerne kommer. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Ja eg har grunn til å vere litt bekymra. Det einaste eg veit er at dei har ein svær radar som kjem opp av bakken der oppe, og vert senka ned i fjellet att av og til. Elles er heile området innegjerda og overvaka. Det er skummelt altso. Tenk om katten finn ut at den skal føde der inne? Kva trur du militæret vil gjere med ungane? Dei får det i alle fall ikkje noko betre der! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja eg har grunn til å vere litt bekymra. Det einaste eg veit er at dei har ein svær radar som kjem opp av bakken der oppe, og vert senka ned i fjellet att av og til. Elles er heile området innegjerda og overvaka. Det er skummelt altso. Tenk om katten finn ut at den skal føde der inne? Kva trur du militæret vil gjere med ungane? Dei får det i alle fall ikkje noko betre der! Har du vurdert å sterilisere katta? Dette er sikkert blitt foreslått før, og jeg syns det er en god idé. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du sier du ikke syns det er noe kjekt å kakke kattungene. For å slippe å gå igjennom det, så er det jo beste å få tak i katten og steriliser henne. Det er kanskje mye å punge ut for der og da, men det er jo verdt det i lengden: Katta slipper å ha løpertid. Du slipper å ha hannkatter rundt huset til alle døgnets tider. Katten slipper å gå gravid. Katten slipper å føde, og bli fratatt kattene. Og du slipper å drepe de. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Men når eg fyrst skal ha tak i katten, finn eg den ikkje. Det er som sagt ikkje uvanleg at den er vekke ei veke i gongen. Det er då vanskeleg å skulle tinge time hjå veterinæren, og so finn eg ikkje katten. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis ingen vil ha kattungene så er det beste å i gi dem en liten kakk. Det er vel det beste for både katten og eieren. Katten dør på 1/2 sekund uten smerte. Man trenger ikke gjøre slikt selv, det er alltids noen barske menn og spørre om help. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvem greier vel å kakke store katrtunger ?? Det bør gjøres rett etter fødselen. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg er ikke sikker på om jeg hadde klart å kakka en rett etter fødselen heller, da måtte jeg i hvertfall ha gjort det uten å tenke for mye! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Faren til ein gammal klassekamerat av broren min la kattungane i ein sekk og slo det mot veggen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Veldig voksen han da. Kaste de i en søppel sekk fra ei bro/kaste de i vannet. Slippe de ut. Drunke de. Legg de i ei eske foran eksospotta. Slå de i hodet med alt mulig rart (hammer, stein osv). Vri om nakken. Torturere de. Ja, lista bare fortsetter. Jeg blir kvalm !!!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg blir kvalm !!!! Kva ville du gjort då? Sprøyte, elektrisitet? Endret 25. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, ja, gitt de strøm seff!! freak. Jeg beholder alle kattungene til de blir ti uker og lev.klare. Får jeg ikke gitt bort noen, vel, surt for meg som må ha mange katter i hus. Avliving er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå