Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er ikke værre enn å ringe til veterinæren og hente pillene på nærmeste apotek Greit nok det. Men når katten er heime so sjeldan og uregelmessig som den er...tvilar eg det er noko hjelp i. Kor ofte skal den ha p-piller forresten? Feks hver mandag. Altså en gang i uken. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Har ein dag til, eller ein dag frå noko å seie då? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Schnell/ Kalvegodt (eller hva jeg skal kalle deg) Nå må du kutte ut "kva gjer du"-trådene dine. Er man først så uheldig å få uønskede kattunger tar man seg av de til de er leveringsklare 12 UKER GAMLE og gir de bort. Det er i alle fall det voksne ansvarlige mennesker gjør. Drittungene der jeg bodde før syntes det var artig å knerte småfugler fra fuglekassene i trærne også, så jeg antar at de samme drittungene ville funnet det hysterisk morsomt å knerte kattunger også. Sikkert same sykingene som henger katter i trær og heller syre på de . Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mine var lev.klare tolv uker, og ikke et sekund før Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Evt. smører rumpa inn med sennep. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Posten min var rett til kva L_C skreiv om kva pøblar stort sett bedriv tida si med. Om du tok det personleg eller noko, må du vite at posten absolutt ikkje var retta mot deg. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 "Forskrift for avliving av hund og katt, og av pelsdyr i fangenskap sier at en våpenkyndig person kan avlive katter med et skudd (fra hagle eller annet egnet våpen) mot hjernekassen. Det er dessuten lovlig å avlive kattunger yngre enn 8 dager ved hjelp av et kraftig slag mot hodet. Dette slaget skal medføre umiddelbar bevistløshet og død" Mine døydde umiddelbart. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Posten min var rett til kva L_C skreiv om kva pøblar stort sett bedriv tida si med. Om du tok det personleg eller noko, må du vite at posten absolutt ikkje var retta mot deg. lol. da er jeg med Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "Forskrift for avliving av hund og katt, og av pelsdyr i fangenskap sier at en våpenkyndig person kan avlive katter med et skudd (fra hagle eller annet egnet våpen) mot hjernekassen. Det er dessuten lovlig å avlive kattunger yngre enn 8 dager ved hjelp av et kraftig slag mot hodet. Dette slaget skal medføre umiddelbar bevistløshet og død" Mine døydde umiddelbart. "Så fint for deg, gratulerer?" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "Forskrift for avliving av hund og katt, og av pelsdyr i fangenskap sier at en våpenkyndig person kan avlive katter med et skudd (fra hagle eller annet egnet våpen) mot hjernekassen. Det er dessuten lovlig å avlive kattunger yngre enn 8 dager ved hjelp av et kraftig slag mot hodet. Dette slaget skal medføre umiddelbar bevistløshet og død" Mine døydde umiddelbart. Ja det er mye som er lovlig. Noen land driver jo med steining liksom.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "Forskrift for avliving av hund og katt, og av pelsdyr i fangenskap sier at en våpenkyndig person kan avlive katter med et skudd (fra hagle eller annet egnet våpen) mot hjernekassen. Det er dessuten lovlig å avlive kattunger yngre enn 8 dager ved hjelp av et kraftig slag mot hodet. Dette slaget skal medføre umiddelbar bevistløshet og død" Mine døydde umiddelbart. Ja det er mye som er lovlig. Noen land driver jo med steining liksom.. og i noen land er ikke dyresex forbudt. Det betyr ikke at det er akseptert å bedrive det fordi Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Når det er lovleg i Noreg, er det ikkje noko gale i det. Når valet står mellom at dei blir rivne i filler av ein hannkatt og dette...kva er då best? Rask og tidleg avliving. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor blir det av Schnell? Kan man ikke ta seg av kattunger steriliserer man hunkatten sin, eller gir den p-piller. Man tar ikke livet av menneskebabyer selv om mora er narkis og faren er alkis heller, og det "er best" med en rask og tdilig død. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når det er lovleg i Noreg, er det ikkje noko gale i det. Når valet står mellom at dei blir rivne i filler av ein hannkatt og dette...kva er då best? Rask og tidleg avliving. Du har ikke tatt i mot forslagene som har strømmet inn ser jeg. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor blir det av Schnell? Kva du meiner med "Hvor blir det av Schnell" ? Er ikkje sikkert dette er eit tema som interesserer han veit du Skal han henge seg på alle trådar DU meiner er dumme? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "Forskrift for avliving av hund og katt, og av pelsdyr i fangenskap sier at en våpenkyndig person kan avlive katter med et skudd (fra hagle eller annet egnet våpen) mot hjernekassen. Det er dessuten lovlig å avlive kattunger yngre enn 8 dager ved hjelp av et kraftig slag mot hodet. Dette slaget skal medføre umiddelbar bevistløshet og død" Mine døydde umiddelbart. Ja det er mye som er lovlig. Noen land driver jo med steining liksom.. og i noen land er ikke dyresex forbudt. Det betyr ikke at det er akseptert å bedrive det fordi Ja, her i norge feks.. Det er lov så lenge det ikke skadet dyret. Nice... Men kanskje regjeringen forbyr det nå? Var ikke lenge siden det var lov hvertfall. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 For dei som ikkje har fått det med seg, so er dyresex forbode med lov. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er ikke værre enn å ringe til veterinæren og hente pillene på nærmeste apotek Greit nok det. Men når katten er heime so sjeldan og uregelmessig som den er...tvilar eg det er noko hjelp i. Kor ofte skal den ha p-piller forresten? Vår katt fikk en pille i uken. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når det er lovleg i Noreg, er det ikkje noko gale i det. Når valet står mellom at dei blir rivne i filler av ein hannkatt og dette...kva er då best? Rask og tidleg avliving. Du har ikke tatt i mot forslagene som har strømmet inn ser jeg. Du er ikke overrasket vel? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå