aspic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er ikkje lett å få gjeve dei vekk heller, sidan alle kattefolk i bygda har katt frå før. Dessutan er det eit helsikes styr når ein skal trene dei opp i oppførsel. Du kan byrje med på spørje nokon som ikkje er kattefolk. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Du kunne jo kanskje vurdere å sterilisere katten din? So vidt eg veit er det ei glede for ei kvar kvinne å bli mor. Kattemora er i byrjinga glad i ungane sine, men etter ei stund byrjar ho å hate dei. Det er ikkje vanleg å sterilisere hokattar likevel. Har aldri høyrt om nokon som har gjort det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Katten min ville aldri fått kattunger fordi den ville blitt fratatt muligheten for å få kattunger ved ett enkelt lite inngrep hos en dyrlege. Fatter ikke at folk kan være så uansvarlige at de lar hunner eller hanner for den del, rave rundt i gata uten å være kastrert/sterilisert. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sterkt gjort å lage en tråd kun for å provosere, når utgangspunktet til trådstarter er så åpenbart og tragisk. At du er for dum til å ta forhåndsregler, ja på forhånd, burde du ikke dele med resten av forumet. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Han føler vel at han er noe når han får ta knekken på uskyldige små kattunger. Eg er ikkje stolt av det eg gjer, men det er noko som må gjerast. Eg tykkjer dette er mykje betre enn at dei skal verte overlatne til seg sjølve og rivne i filler av ein hannkatt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Han føler vel at han er noe når han får ta knekken på uskyldige små kattunger. Eg er ikkje stolt av det eg gjer, men det er noko som må gjerast. Eg tykkjer dette er mykje betre enn at dei skal verte overlatne til seg sjølve og rivne i filler av ein hannkatt. Du er vel passe dårlig opplyst, når katten din gang på gang har fått kattunger, og du tar knekken på de på egenhånd. Vil du ikke ha katteunger, gi katten din p-piller etc. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vil du ikke ha katteunger, gi katten din p-piller etc. Og bland gjerne litt inn i kraftfôret .... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Vil du ikke ha katteunger, gi katten din p-piller etc. Og bland gjerne litt inn i kraftfôret .... Dersom du kan skaffe meg oppskrifta på kraftfôr, skal eg byrja å lage heimelaga kraftfôr med katterusk og selje det Du skal få ein pose gratis forresten! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Trådstarter er en av de som liker å pine dyr. Liker å se andre lide. Har tydeligvis store problemer inni det lille hodet sitt som han må la det gå ut over uskyldige dyr. Liker også å provosere ved å lage slike innlegg. Gud så tragisk du er. Lille fjortis faen... Det er så tåpelig å skrive 'jeg liker å slå ihjel kattunger'. De som liker å drepe et dyr er syke i hodet -enkelt og greit. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Trådstarter er en av de som liker å pine dyr.Liker å se andre lide. Har tydeligvis store problemer inni det lille hodet sitt som han må la det gå ut over uskyldige dyr. Liker også å provosere ved å lage slike innlegg. Gud så tragisk du er. Lille fjortis faen... Det er så tåpelig å skrive 'jeg liker å slå ihjel kattunger'. De som liker å drepe et dyr er syke i hodet -enkelt og greit. Eg likar IKKJE å drepe dyr! Men det må gjerast. Det er slettes ikkje noko eg frydar meg over Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hvorfor MÅ det 'gjerast' ?? Man man unngå å få kattunger 1: steriliser katten (ca 1400 kr). 2: gi den ppiller (det koster faktisk bare 150 kroner, og da snakker vi mange piller). 3: kjøp deg hannkatt! (gratis!). Det er din plikt som katteeier å ta ANSVAR!!!! Jeg har hatt to kattekull på 1.5 år, men jeg tok konsekvensene av det. Var ikke snakk om å knerte en eneste en, og da fikk jeg SYV stk i det først kullet. Nå er den ene sterilisert og hun andre går på ppiller fram til våren. Fordi man går katter gratis, betyr det ikke at det er gratis å ha de i hus Endret 6. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Du kunne jo kanskje vurdere å sterilisere katten din? So vidt eg veit er det ei glede for ei kvar kvinne å bli mor. Kattemora er i byrjinga glad i ungane sine, men etter ei stund byrjar ho å hate dei. Det er ikkje vanleg å sterilisere hokattar likevel. Har aldri høyrt om nokon som har gjort det Nå lurer jeg på hvilke kvinner du frekventerer, fordi det sammenligne menneske og katt er rimelig spesielt ...!? Så mener du at kattemor har "følelser" for kattungene, men bare den første tiden ...? Er det uvanlig å sterilisere katter, og hva da med p-piller? Kort sagt synes jeg at problemet ditt ikke er annet enn makelighet fra din side. Edit: Kakestykke burde heller ha postet "problemet" i katteelsker-tråden. Han hadde sikkert fått den ønskede virkningen der. Endret 6. februar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Edit: Kakestykke burde heller ha postet "problemet" i katteelsker-tråden. Han hadde sikkert fått den ønskede virkningen der. Vent, du meiner Schnell? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, jeg tror at Schnell er en annen person, eller så har "de" utviklet et seriøst problem med personlighetsspalting. Kakestykke mangler finesse som kjennetegner et velutviklet troll, eller kanskje heller en provokatør. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 So vidt eg veit er det ei glede for ei kvar kvinne å bli mor. Kattemora er i byrjinga glad i ungane sine, men etter ei stund byrjar ho å hate dei. Det er ikkje vanleg å sterilisere hokattar likevel. Har aldri høyrt om nokon som har gjort det Katten passer på ungene sine til de er store nok til å greie seg selv. Jeg har mor og datter, og de går fint sammen. Hvilken del av landet bor du i da tro? For ti år siden var det ikke så vanlig å sterilisere kattene sine, men nå i 2008 er det ganske vanlig. Har en følelse av at du bor på gård, og har gårdskatter som føder i hytt og pine. Derav navnet kalvegodt. Og JA, jeg vet hva kalvegodt er Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Eg bur på ein vestlandsgard fleire timar frå næraste veterinær. Katten er heime berre sånn av og til...og det kan ofte gå meir enn ei veke mellom kvar gong eg ser noko til den. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det er ikke værre enn å ringe til veterinæren og hente pillene på nærmeste apotek Og jeg hadde rett i at du bodde på gård. lol.. Endret 6. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Det er ikke værre enn å ringe til veterinæren og hente pillene på nærmeste apotek Greit nok det. Men når katten er heime so sjeldan og uregelmessig som den er...tvilar eg det er noko hjelp i. Kor ofte skal den ha p-piller forresten? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hadde katta vår fått unger, hadde det vert noe alvorlig galt. det er en hannkatt. Men hadde det vert en hunnkatt, hadde nok jeg villet ha avlivet de, med mindre noen ville ha de. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg føler nesten at jeg blir litt kvalm og uvell av sånne mennesker som deg. Ikke deg generelt, men tankegangen din. Holdningene dine. Beklager, men det måtte ut. Troll eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå