Gå til innhold

Kva gjer ein dersom katten får ungar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Etter å ha avlivet kattungene på en effektiv måte, hadde jeg tørket dem, finmalt dem og blandet dem inn i kraftfôret til Kalvegodt ...

Knegg :green:

Ellers så synes jeg at du kan koste på deg en tur til dyrlegen med kattekrekene.

:)

Lenke til kommentar
Tek dei ned i ein pose, og bryt av dei hovudet, og det fungerer greit. Men til alle dykk som synest dette er for gale: Kva synest de om å slakte eit søtt lite lam - for so og ete det?

Haha, jeg blir småflau... Her prøver du lage en post for å provosere, og har tydeligvis ferdig motargument som du skulle komme med så snart folk begynte og protestere.

Er passelig pinlig når du kommer med dette motargumenter når det er ingen som har sagt at de syns det er galt og avlive katter!

Lenke til kommentar
For eksempel!

Her eg bur må vi reise nestem to timar for å kome til veterinæren...og det er langt å reise for nokre ubevisste småkryp. Når ein knekk over nakken på dei, eller kva ein vel å gjere, skjer alt so fort at dei knapt merkar det.

send de til et dyer mottak?? de tar seg av å finne en famile så du får omplasert de..

du kan evt. gjøre som med kaniner..(en hammer)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Tek dei ned i ein pose, og bryt av dei hovudet, og det fungerer greit. Men til alle dykk som synest dette er for gale: Kva synest de om å slakte eit søtt lite lam - for so og ete det?

Haha, jeg blir småflau... Her prøver du lage en post for å provosere, og har tydeligvis ferdig motargument som du skulle komme med så snart folk begynte og protestere.

Er passelig pinlig når du kommer med dette motargumenter når det er ingen som har sagt at de syns det er galt og avlive katter!

Tull, tull, tull.

Katten min har fleire gonger fått kattungar, og eg har teke knekken på dei på same måten kvar gong. Lurer berre på kva andre synest om det...eller om det finst andre måtar å gjere det på utan å måtte ta dei til dyrlegen

Det er ikkje lett å få gjeve dei vekk heller, sidan alle kattefolk i bygda har katt frå før. Dessutan er det eit helsikes styr når ein skal trene dei opp i oppførsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...