Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Eg for min del hadde slått dei i hel dersom ingen andre ville ha dei. Endret 6. februar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eg for min del hadde slått dei i hel dersom ingen andre ville ha dei. Jeg ville avlivet de på en mer skånsom måte. Deretter gitt katten p-piller istedet for å få flere uønskede kull med unger. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Eg for min del hadde slått dei i hel dersom ingen andre ville ha dei. Jeg ville avlivet de på en mer skånsom måte. Deretter gitt katten p-piller istedet for å få flere uønskede kull med unger. Kva meinar du med "skånsom" då? Ta dei med til dyrlegen og gje dei sprøyte? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 For eksempel! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 For eksempel! Her eg bur må vi reise nestem to timar for å kome til veterinæren...og det er langt å reise for nokre ubevisste småkryp. Når ein knekk over nakken på dei, eller kva ein vel å gjere, skjer alt so fort at dei knapt merkar det. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Putte dem i blenderen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Legg de ut på finn.no for 1000,- stykket. Da er alle garantert borte iløpet et par dager. Er det rasekatter kan du derimot skru opp prisen til 5-9 000,- Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 om du orker kan du jo slå de i hjel med balltre elns. Bare plasser de så de sitter godt fast og gi de ett hardt slag så du er sikker på at de dør med en gang. Pappa har gjort det men, likte det ikke akkurat. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Tek dei ned i ein pose, og bryt av dei hovudet, og det fungerer greit. Men til alle dykk som synest dette er for gale: Kva synest de om å slakte eit søtt lite lam - for so og ete det? Endret 6. februar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Etter å ha avlivet kattungene på en effektiv måte, hadde jeg tørket dem, finmalt dem og blandet dem inn i kraftfôret til Kalvegodt ... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis du spiser katten etterpå skal du få lov å bruke sauen som argument.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Etter å ha avlivet kattungene på en effektiv måte, hadde jeg tørket dem, finmalt dem og blandet dem inn i kraftfôret til Kalvegodt ... Knegg Ellers så synes jeg at du kan koste på deg en tur til dyrlegen med kattekrekene. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eg ville ha putta dei inn i ein plastpose. Munningen på posen ville eg ha satt fast på eksospotta på bilen min, og så latt bilen gått på tomgong. Skånsom og fin død. Uansett, ville eg heller ha gitt dei vekk til dyrekjære familiar Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tek dei ned i ein pose, og bryt av dei hovudet, og det fungerer greit. Men til alle dykk som synest dette er for gale: Kva synest de om å slakte eit søtt lite lam - for so og ete det? Haha, jeg blir småflau... Her prøver du lage en post for å provosere, og har tydeligvis ferdig motargument som du skulle komme med så snart folk begynte og protestere. Er passelig pinlig når du kommer med dette motargumenter når det er ingen som har sagt at de syns det er galt og avlive katter! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) For eksempel! Her eg bur må vi reise nestem to timar for å kome til veterinæren...og det er langt å reise for nokre ubevisste småkryp. Når ein knekk over nakken på dei, eller kva ein vel å gjere, skjer alt so fort at dei knapt merkar det. send de til et dyer mottak?? de tar seg av å finne en famile så du får omplasert de.. du kan evt. gjøre som med kaniner..(en hammer) Endret 6. februar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er passelig pinlig når du kommer med dette motargumenter når det er ingen som har sagt at de syns det er galt og avlive katter! Bare vent til Kalvegodt kommer med knallargumentet sitt: Hva om kattemorderen går med bestemorstruser? Hæ?! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og han pussar tenno!!? *intern forumspøk* Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Tek dei ned i ein pose, og bryt av dei hovudet, og det fungerer greit. Men til alle dykk som synest dette er for gale: Kva synest de om å slakte eit søtt lite lam - for so og ete det? Haha, jeg blir småflau... Her prøver du lage en post for å provosere, og har tydeligvis ferdig motargument som du skulle komme med så snart folk begynte og protestere. Er passelig pinlig når du kommer med dette motargumenter når det er ingen som har sagt at de syns det er galt og avlive katter! Tull, tull, tull. Katten min har fleire gonger fått kattungar, og eg har teke knekken på dei på same måten kvar gong. Lurer berre på kva andre synest om det...eller om det finst andre måtar å gjere det på utan å måtte ta dei til dyrlegen Det er ikkje lett å få gjeve dei vekk heller, sidan alle kattefolk i bygda har katt frå før. Dessutan er det eit helsikes styr når ein skal trene dei opp i oppførsel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kunne jo kanskje vurdere å sterilisere katten din? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Han føler vel at han er noe når han får ta knekken på uskyldige små kattunger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå