Gå til innhold

Rykter om ny Nokia N95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan se bør ikke prisforskjellen på nykjøpt N95 med navigasjon og 2gb minne og vanlig N95 være mer enn 100-lappen..

Dvs. at vanlig N95 etter all sannsynlighet fases ut, da denne som forventet bruker lik hardware.

Mulig det er kritikkverdig at de bytter de øker prisen med ca. 100 kr (evt. 200 kr om tallene mine ikke stemmer), men innholdet har en fin verdi, spesielt ved kjøp i butikk. Jeg ser ikke mye kritikkverdig med det..

Svart N82, finfin:)

Lenke til kommentar
Så vidt jeg kan se bør ikke prisforskjellen på nykjøpt N95 med navigasjon og 2gb minne og vanlig N95 være mer enn 100-lappen..

Dvs. at vanlig N95 etter all sannsynlighet fases ut, da denne som forventet bruker lik hardware.

Mulig det er kritikkverdig at de bytter de øker prisen med ca. 100 kr (evt. 200 kr om tallene mine ikke stemmer), men innholdet har en fin verdi, spesielt ved kjøp i butikk. Jeg ser ikke mye kritikkverdig med det..

Svart N82, finfin:)

Har du noen gang sett noe kritikkverdig ved Nokia? N82 i sort, enda mer plastic fantastic!!

Lenke til kommentar
Har du noen gang sett noe kritikkverdig ved Nokia? N82 i sort, enda mer plastic fantastic!!

Massevis.. Hører dog mer hjemme i en tråd om Nokia, PM eller liknende, ikke i rykter om ny N95.

Jeg fortsetter å spørre meg selv, hvorfor kommer ikke bare mobilene ut i flere farger fra starten av?

For å kunne fornye litt og selge mer etter hvert. Gjerne de minst attraktive fargene som kommer først, da modellen uansett appellerer bra med tanke på å være nytt produkt og gjerne med høye spesifikasjoner.

Hos Nokia har det dog blitt for tydelig. Er det en profftelefon, eller en telefon med stort fokus, som ikke kommer i sort fra starten av kan man forvente en ny utgave..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...