EC Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har du lyst å skrive artikler for www.overklokking.no? Har du lyst å teste nyheter på markedet? Veien er kort dit - og den starter med å lese dette. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hallo Hvor sender jeg in søknad og hva bør den inneholde? Jeg forstår at det bør følge med et cv, men burde vi skrive en artikell å sende med, slik at dere kan se hva vi kan Lenke til kommentar
umy Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg tror nok du bør sende den inn til en av de email adressene referert til nederst på den siden. fks [email protected] skulle gjeren ha sendt inn en søknad selv, men en artikkel i måneden hørtes litt mye ut hvis man skal komme med alt selv. (eller kan man bare søke microplex/3dfxcool/netconnection om å få teste et el flere av deres produkter? eller får ting litt mer i fanget? som fks "ja, nå har det kommet en ny kjøler "supah icer cool 2003" hvem vil teste den? (el.no i den duren) hadde vert kjekt å vite før man søker. Lenke til kommentar
umy Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 ehm... etter å ha les litt nøyere :oops: så kan du droppe det som står i forrige melding om hva man skal gjøre. menneh.. hvor er d blitt av "endre innlegg knappen"? jeg er jo innlogget.. hmm.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Vi er avhengige av folk som kan arbeide selvstendig. Det betyr at folk selv må komme med artikler - vi har ikke tid til å leie folk i handa. Og tester av produkter fra Microplex, Netconnection, 3dfx Cool osv. må gå gjennom oss. Ingen nye medarbeidere får teste noe før de har gjennomgått en viss opplæring og innkjøring. Vi trenger kontinuitet. Og søknader kan sendes til [email protected] eller [email protected]. Lenke til kommentar
umy Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 leie folk i hånda <- jaja. håper du skjønte at det bare var jeg som hadde slumsa igjennom og ikke lest nøye i d hele tatt. Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Et godt råd til nye søkere: Gi informasjon om dere selv. Les annonsen vi har lagt ut nøye. Jeg har mottatt mange søknader som inneholder alt for dårlig språk (grammatikk). Vi krever ikke mastergrad i norsk, men et visst nivå må vi ha. Dersom du er kreativ, skriver godt, kan dine ting og har noe å tilføye www.overklokking.no - da kan du være rette personen for oss! PS: I en jobbsøknad er dette TOTALT feil formulering: "Hei! Dere har vel fått veldig mange henvendelser, så jeg har egentlig ikke noe stor tro på dette. Men jeg prøver allikevel" (Dette er ikke et sitat, red. anm.) Jaha, denne personen har ikke tro på seg selv, tviler på at han/hun får jobb og forteller meg temmelig mye om hva jeg kan forvente meg av personen. Man skal ikke være negativ om seg selv. Vi nordmenn er drita redde for å fortelle hva vi kan, i frykt for at det virker som skryt. Men i denne sammenhengen skal vi selge oss selv. Som arbeidsgiver er jeg ikke interessert i kryping, slikking og plebeierske holdninger eller beskjedenhet. Jeg er ikke interessert i skryt eller selvdyrking heller - men jeg vil ha fakta. Det og det kan jeg, dette er jeg god i, dette kan jeg meget godt. Det lønner seg også å bruke litt tid på å skrive søknaden. Fårr det ær ikke så velldigg innterressannt å annsete pærrsjoner såm ikke kan skrive bedre nårsk enn en middels førsteklassing... Og en siste ting: vi ansetter ingen under 18, med mindre vedkommende har særdeles gode kunnskaper eller ferdigheter, eller har spesialkunnskaper. Har du ikke tilgang på digitalkamera, er det liten vits i å søke. Til en artikkel hører det bilder. Du kan ta vanlige bilder, framkalle dem og scanne dem om du vil - men det blir for tungvindt i lengden. Sånn, der har dere håpefulle fått noen gode stalltips. Lykke til! Vi har fått mange henvendelser, men vi har ubegrenset plass. I denne prosessen driver vi med aktiv headhunting - de beste og skarpeste har best sjans for å klare seg. Men hva "best" og "skarp" innebærer, er en definisjonssak... Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Inntaket er nå avsluttet Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Uttaket er nå startet Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har du ikke tilgang på digitalkamera, er det liten vits i å søke hmm, det var en av dere i red. som ikke hadde kamera var det vel? mener jeg leste det på forumet engang... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvor lang tid tar det før vi før vite resultatet da? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Dette er en lang prosess. Alle medarbeiderspirene må produsere et visst antall godkjente artikler og vise seg arbeidsvillig og seriøs før vi "ansetter" ham. Ut fra hvor mange og kompetente søkere vi har fått vil jeg også tro vi ender opp med flere nye medarbeidere. Det er mye jobb, så ikke regn med å se noe tydelig resultat av det denne måneden. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Har du ikke tilgang på digitalkamera, er det liten vits i å søke hmm, det var en av dere i red. som ikke hadde kamera var det vel? mener jeg leste det på forumet engang... Stemmer det - og vi trenger ikke flere "problemer". Men merk deg "tilgang". Enten det er ditt eller du kan låne, er det samma søren for meg. uten bilder - ingen artikkel. Og da har vi ikke behov for vedkommende. Sånn er det bare... (OBS: ingen regel uten unntak...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå