adder1972 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Verdens ledende open source cryptoprogram er sluppet i versjon 5.0, med mange spennende nyheter: Full system-kryptering for Windows (dvs. hele systemdisken er kryptert, passord under boot) Tilgjenglig på Mac for første gang! GUI for Linux Selvfølgelig cross-plattform for containers og partisjoner som lages med Truecrypt. Les mer på http://www.truecrypt.org/ Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde et krypteringsprogram en gang, å krypterte minepennen... Men når jeg satte pennen inn i en annen pc måtte jeg legge inn dette programmet på denne pcn før jeg fikk sett filene, dette var helt håpløst... Er nyeste truecrypt slik at jeg kan kryptere minnepennen for så å kunne bruke minnepennen på en annen pc ved å eks. bare trykke inn passord.? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hardware.no : Truecrypt 5.0 klar Er nyeste truecrypt slik at jeg kan kryptere minnepennen for så å kunne bruke minnepennen på en annen pc ved å eks. bare trykke inn passord.? Det er ikke bruksområdet til Truecrypt, da kan du heller bruke noe som axcrypt. ( Selv om det ikke er et aktivt prosjekt for tiden så vidt jeg vet ) Endret 10. februar 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Encrypts an entire hard disk partition or a storage device such as USB flash drive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå