TST Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Stakk du av med et eksemplar av actionspillet Turok og en overlevelsespakke? Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer! Krever at Herr Engeskaug poster asap hva som er inni overlevelsespakken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer! (Sov med ett øye åpent, for jeg ville virkelig ha den overlevelsespakken.. ) Lenke til kommentar
Krusifix Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Yes! det er meg vettu! jeg kan pose ved siden av overlevelsespakken:) og jeg trenger neppe og sove med et øye oppe, for jeg har jo overlevelsespakka! høhø! Takk gamer!! nice! Da blir det snart turok gaming! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Deilig, jeg vurderte å kjøpe dette, men så dårlig råd som jeg har nå passer det meg bra Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kondolerer... (mao jeg ble mildt sagt ikke imponert av turok ) Men overlevelsespakka er sikkert sweet! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Stakk du av med et eksemplar av actionspillet Turok og en overlevelsespakke? Les mer Artig at du skulle spørre, men jeg vant nok dessverre ikke noe denne gangen heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg