Wollan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hei. Har fått en oppgave på medialinja der vi skal lage en bildeserie som skal dokumentere virkeligheten. Vi skal ta utgangspunkt i en aktivitet eller en hendelse som utspiller seg over tid. Serien skal ta utganspunkt i mennesker. Skal ha ferdig en fotoplan innen imorgen og jeg har ikke peiling på hva jeg skal dokumentere. Noen forslag? Har tenkt litt på å kanskje være med på en utrykning ilag med enten brannvesenet eller politiet. Men ellers står jeg ganske så tom. Svar mottas med takk. Endret 6. februar 2008 av Wollan Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bare være med noen på jobb og ta bilder. Lett =) Dokumenter hva de gjør. Nothing fancy, men om du er med feks en snekker på jobb er det lett å få noen kule bilder. Spes om du har noe 1,4 / 1,8 objektiver (ofte litt mørkt + lav DOF) Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Bare være med noen på jobb og ta bilder. Lett =) Dokumenter hva de gjør. Nothing fancy, men om du er med feks en snekker på jobb er det lett å få noen kule bilder. Spes om du har noe 1,4 / 1,8 objektiver (ofte litt mørkt + lav DOF) Ja, har en bror som er snekker, kunne kaskje ha fulgt ham. Her ikke bestemt meg enda. Andre forslag på yrker som kan være spennende å dokumentere? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Politi, brannvesen, ambulanse... Krever sikkert litt innsats for å få tillatelse da men... Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Politi, brannvesen, ambulanse... Krever sikkert litt innsats for å få tillatelse da men... gjør sikkert det, men er verdt å høre Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Får du komme med en dag på brannvesenet eller ambulansen så hadde du fått fantastiske bilder! Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Får du komme med en dag på brannvesenet eller ambulansen så hadde du fått fantastiske bilder! Er ikke sikkert jeg får lov, de har jo ikke utrykning så ofte.. Andre forslag folkens til evt. yrker..? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skal vi se, tenk kreativt rørlegger elektriker kloakktømmer søppelbilmann Lagermann Repratør/vaktmester securitas? Avisredaksjon Fotograf Pøs på med intressante jobber, helst noen fysiske jobber der man ikke sitter på en kontorstol 24/7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå