Gå til innhold

Kjøpe W580i eller W910i, til erstatning for Nokia 5500

arkaid

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en ny SE W580i til erstatning for min gamle Nokia 5500 Sport. Siden begge er i kategorien sportstelefon og har vært på markedet en stund håper jeg det er noen som har hatt begge og vil dele sine erfaringer her?

Endret av arkaid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SIER BARE EN TING... IKKE KJØP DEN!

Har den ikke selv, men alle som har den må inn for å skifte knapper på den på service pga at de knekker. Jobber i en service avd. på electrobutikk, får inn flere slike daglig. tastaturet knekker hele tiden..

Stay away

Endret av General_Skurf
Lenke til kommentar
SIER BARE EN TING... IKKE KJØP DEN!

Har den ikke selv, men alle som har den må inn for å skifte knapper på den på service pga at de knekker. Jobber i en service avd. på electrobutikk, får inn flere slike daglig. tastaturet knekker hele tiden..

Stay away

Hmm. Det var ikke bra. Trodde at dette problemet bare gjaldt den første serien og at det er fikset på de som selges nå?

Lenke til kommentar
Det problemet skal ikke være tilstede på den grå versjonen. Hvilke farger er det dere får inn mye av?

Den gråe versjonen er de eneste jeg har sett komme inn, men tror det er fordi vi ikke begynte å selge andre farge før nå nettop-

Men viss du ønsker produktet så kjøper du det jo, ikke hør på meg. Bare sier at jeg ikke hadde kjøpt det,

Lenke til kommentar

Har også kun positive erfaringer med mobiltelefonen. Nå er jo ikke min mer enn 2 mnd gammel, men jeg klarer ikke helt å forestille meg hvor mye/lite som skal til for å knekke den..

Enkelte synes det er negativt at fastport-tilkoblingen er på siden, men jeg synes dette er veldig positivt da det er lettere å ha telefonen i lomma med headset tilkoblet. Dessuten setter jeg også stor pris på "riste for å bytte sang"-funksjonen som går ut på at man kan holde WM-tasten inne og riste den. Med dette slipper man å måtte skru av/på tastelås og styre rundt i menyer.

FM-radio er det også på den, men jeg har en følelse av at mottakeren ikke er av den kraftigste. Er veldig fornøyd med den generelt, men feks i t-bane (sier jo egentlig seg selv) eller store, digre betongbygg er det litt vanskelig å få signal.

Jeg opplever at enkelte javaapplikasjoner går tregere enn på min gamle K610i. Hva dette skyldes aner jeg ikke.

Skjermen er knall!

Lenke til kommentar

Takk for nyttige innlegg. Har forstått det slik at w580i selger i bøtter og spann, og da er det jo naturlig at det også kommer flere inn til service. Imidlertid har jeg fattet interesse for en annen også: SE W910i. Denne er nå tilgjengelig for en overkommelig pris og virker veldig tiltalende. Teller på knappene. (Har editert tittelen for å inkludere W910i)

Endret av arkaid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...