Markus1802 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dette må jeg nokk ha, har ingen av MGS spillene fra før, og har lyst til å få med meg historien før Guns Of the Patriots Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Flott. Ikkje spillt noken av spillene, så dette skal eg nok ha! Aldri rota meg til å få kjøpt noken av dei. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det jeg lurer på er om det er gjort noen grafiske forbedringer i MGS 1 til denne pakken, Slik som de gjorde når de ga ut spillet til gamecub. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg tipper, nesten garanterer, ttt, at de vil komme på PSN.. snakker du om pakken eller MGS 1 ? Tror neppe det vil skje spillet er jo på mangen CD-er. Mulig 1en, men de andre er jo seff uaktuellt siden de er ps2 TAKK GUD FOR AT JEG KJØPTE 60gb PS3!! gleder meg til denne pakken Endret 6. februar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det jeg lurer på er om det er gjort noen grafiske forbedringer i MGS 1 til denne pakken, Slik som de gjorde når de ga ut spillet til gamecub. Det er det nok ikkje, er glad for det egenltig. Mitt orginale MGS ser ut til å ha forduftet Twin Snakes er forøvrig eit kjempegodt spill det også, men det blir ikkje heilt det samme selvfølgelig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 dersom denne kommer hit til landet så blir det kjøp. jeg har kun spillt nr 2 i rekka, så det kan være interessant å få fyllt opp storyen fra start til mål Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Mååååååååå Kjøøøøøøøøøøpeeee!!! Håper dette kommer til vårt ynkelige PAL teritorium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg