mcgroven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Konami gir ut tidligere Metal Gear Solid-spill i billig samlepakke. Les mer Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fine greier, bra for oss som gikk glipp av originalen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Meget hyggelig pris for alle tre spillene. Mangler Substance og Subsistence i samlingen, så dette blir nok et kjøp. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noko skuffande at den ikkje kjem til PS3 med tanke på nye spelarar som kunne tenkt seg å lade opp til MGS4. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 menne bah.. få det til norge. Sendte mail til gamezone sist uke, men de har ikke svart meg ennå på om de vet noe. Er vel soner på ps2 spillene, så det er vel ikke mulig å importere ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis noen av dem, hvilke av disse spillene finnes til pc? Har lyst til å finne ut av hva MGS historien går ut på, men er ikke like keen på en ps2.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 MGS1 og MGS2: Substance finnes til PC. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Selv om jeg har spilt alle de spillene så må jeg kjøpe den pakken. Så og si bare kvalitet oppi der. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noko skuffande at den ikkje kjem til PS3 med tanke på nye spelarar som kunne tenkt seg å lade opp til MGS4. De med 60GB kan jo kose seg med den. Støtter ikke 40GB noen PS2spill? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 40GB versjonen støtter ikkje PS2-spel. Så sidan det bare er den som blir solgt i Europa, og den truleg har solgt ein del i resten av verda og, hadde det vore fint med ein utgåve til PS3. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 40GB versjonen støtter ikkje PS2-spel. Så sidan det bare er den som blir solgt i Europa, og den truleg har solgt ein del i resten av verda og, hadde det vore fint med ein utgåve til PS3. Men det vil vel fungere på en 60gig? Har ventet på en slik pakke siden jeg ikke har fått spilt MGS-spillene tidligere og har veldig lyst til og spille MGS4. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg regner med at utviklerne sørger for at dette spillet støttes av den europeiske 60GB-versjonen av PS3 når det kommer ut her. Siden de fleste PS2-spill fungerer bra på den PS3en kan det neppe være noen stor sak å sørge for at dette spillet fungerer knirkefritt, selv om det for alt jeg vet kanskje må litt finjusteringer til fra spillutviklernes side. Gleder meg til denne pakken selv, mangler jo fortsatt nr 3 i serien. Kjøper jo heller denne samlepakken enn å kjøpe nr 3 separat. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har ikke spilt noen MGS-spill før, så jeg har lyst til å prøve dem. Eneste problemet var at jeg lastet ned en fanfilm der alle cutscenes etc var samlet i en stor film. Det fungerte jo som en megaspoiler, men på den tid hadde jeg ikke planlagt å gå spille de gamle spillene. Det blir ikke en så bra spillopplevelse av den grunn, men det kan jeg leve med. Satser på at de lar seg spille på min PS3, men har jo PS2 også stående. edit: leifskrive Endret 6. februar 2008 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Denne pakken har eg allerede bestilte fra play-asia, så det blir gode ting Lenke til kommentar
Doomduck Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har rundet alle spillene og har MGS 2 og 3 fra, før men skal kjøpe denne pakken vis den kommer til norge for jeg har verken Metal Gear Solid (1), Substance eller Subsistance. Håper jeg kan bruke "save-en" min fra Snake Eater på Subsistance for jeg har fått tak i stealth camo (usynelighet). for å få den må man greie HELE spillet uten å bli sett en eneste gang (ingen Alerts) det er ikke så alt for vanskelig, man må bare save for hvert område du går inn i og vis du blir sett så må du ta selvmord, gå til menyen og loade den siste din siste save. Er ikke så alt for vanskelig, tar bare veldig lang tid. Endret 6. februar 2008 av Doomduck Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kjempegreier! Ser ut for at jeg skal spille ps2 en siste gang. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hmm, kanskje jeg skal kjøpe meg en PS2 for den pakken der... Koster vel en slikk og ingenting i dag? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg tipper, nesten garanterer, ttt, at de vil komme på PSN.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Dem skulle gitt ut en Blu-ray-versjon til PS3, med alle spillene, trailere og snacks og smacks i fleng på. Jeg eier alle de originale spillene, men hadde glatt kjøpt en slik boks. (Til en god sum også, if I might add). Endret 6. februar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 PSN-versjon hadde vært fantastisk ja. Men de tar godt med plass. Substance og Subsistence er rundt 8 GB hver såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg