Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg leter etter en politisk test på nettet hvor man kan teste hvem av de to kandidatene man er mest enig med. Vet dere om noen? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er faktisk flere kandidater enn Obama og Hillary, enda norsk media prøver alt dem kan for å hysje ned de andre. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, det er bare de to igjen. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Og nå er Obama ute av dansen også. Ku og fitte, jævla møkkavalg! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er nok av tester online. test og en til.' Dessuten er det en stor tråd om valget. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, det er bare de to igjen. Og nå er Obama ute av dansen også. Ku og fitte, jævla møkkavalg! Og her ser vi at hjernevaskingen Myagos snakker om åpenbart har begynt å virke :!: Det er faktisk hele syv kandidater igjen, og det er bare på demokratisk og republikansk side. Samt et tyvetalls uavhengige kandidater. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Alle skjønner at det kun er to reelle kandidater igjen på Demokratenes side. De andre har trukket seg ut av valgkampen og har ingen sjanse til å vinne. Republikanere stemmer jeg ikke på uansett. Myogos + brainwashing ga 0 treff. Endret 6. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Republikanere stemmer jeg ikke på uansett. Øh... stemmer du da? Og om du stemmer, på et valg i USA, burde ikke du være litt bedre informert enn gjennomsnittsnordmannen? Altså, snodig at du kommer hit? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kansje fordi det skrives Myagos ? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Fortsatt null treff. Hvem er denne myagos? Republikanere stemmer jeg ikke på uansett. Øh... stemmer du da? Og om du stemmer, på et valg i USA, burde ikke du være litt bedre informert enn gjennomsnittsnordmannen? Altså, snodig at du kommer hit? Amerikanere er ikke bedre informert enn gjennomsnittsnordmannen, tvert imot. Nordmenn er mye smartere, mer intelligente og opplyste enn de feite dassene over dammen. Jeg stemmer ikke der, nei. Det jeg mente var at det er hadde vært uaktuelt med republikaner uansett. Selv Høyre og FrP er jo for venstreekstreme å regne over der. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Amerikanere er ikke bedre informert enn gjennomsnittsnordmannen, tvert imot. Nordmenn er mye smartere, mer intelligente og opplyste enn de feite dassene over dammen. Hvis du som nordman baserer det med disse setningene, tviler jeg sterkt på det. Men hvis du bytter ut ordet amerikaner med Jøde så har vi en mann som du sikkert hadde funnet den rette tonen med. Endret 6. februar 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Du tapte der diskusjonen. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tja, Boomerang, jeg tror ærlig talt jeg kan si at det ikke finnes noen vinnere her :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå