Gå til innhold

Søker Obama vs. Clinton test

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det er bare de to igjen. Og nå er Obama ute av dansen også. Ku og fitte, jævla møkkavalg!

Og her ser vi at hjernevaskingen Myagos snakker om åpenbart har begynt å virke :!:

Det er faktisk hele syv kandidater igjen, og det er bare på demokratisk og republikansk side. Samt et tyvetalls uavhengige kandidater.

Lenke til kommentar

Alle skjønner at det kun er to reelle kandidater igjen på Demokratenes side. De andre har trukket seg ut av valgkampen og har ingen sjanse til å vinne.

Republikanere stemmer jeg ikke på uansett.

Myogos + brainwashing ga 0 treff.

Endret av Boomerang
Lenke til kommentar

Fortsatt null treff. Hvem er denne myagos?

Republikanere stemmer jeg ikke på uansett.

Øh... stemmer du da? Og om du stemmer, på et valg i USA, burde ikke du være litt bedre informert enn gjennomsnittsnordmannen? Altså, snodig at du kommer hit? :hmm:

Amerikanere er ikke bedre informert enn gjennomsnittsnordmannen, tvert imot. Nordmenn er mye smartere, mer intelligente og opplyste enn de feite dassene over dammen. Jeg stemmer ikke der, nei. Det jeg mente var at det er hadde vært uaktuelt med republikaner uansett. Selv Høyre og FrP er jo for venstreekstreme å regne over der.

Lenke til kommentar
Amerikanere er ikke bedre informert enn gjennomsnittsnordmannen, tvert imot. Nordmenn er mye smartere, mer intelligente og opplyste enn de feite dassene over dammen.

Hvis du som nordman baserer det med disse setningene, tviler jeg sterkt på det.

Men hvis du bytter ut ordet amerikaner med Jøde så har vi en mann som du sikkert hadde funnet den rette tonen med.

post-115834-1202292370_thumb.jpg

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...