tradhtare Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg snubla over denne siden, her en dag. Synes den ser grei ut, og det er en god ide, men likevel har jeg ikke klort meg til å få gjort så mye der ennå. Man registrerer seg og registrerer hvilke språk man kan og vil lære, for så å søke etter study buddies. Foreløpig bare en betaversjon, men ikke en dårlig sådan. My happy planet Ut i fra søk så har ikke denne siden vært omtalt her før, men det kan jo være at jeg er en dårlig søker. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Haha, tøft. Jeg vil finne en finne! : D Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe, bra noen synes det. Du finner sikkert en finne! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det så genialt ut, skal se om jeg finner noen som kan hjelpe meg med tyskleksene, da . Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hmm.. skal sjekke ut dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå