cruelphotography Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Prøver å fake en litt gammel stil. Tutorialen ville at jeg skulle gjøre det litt mere uskarp, så det ville nok gjort det litt mere gammeldags, men likte at det fortsatt er skarpt i ansiktet Endret 6. februar 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 liker effekten og holdningen hennes.. Blir veldig søtt .. men er vell mye luft over hodet hennes syns jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg er eng i at det er for mye luft over hodet. I tillegg kunne jeg tenkt meg å se beinene (og føttene) også. Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Skoene passet dessverre ikke helt til settingen her ^^ Støvletter osv, gikk var liksom ikke heeelt med på resten av bildet. Fått høre at mange synes det er mye luft over ja, mulig det blir å croppa litt fra høyre og fjerne litt av lufta over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå